Şikayetçi olduğunuz üyenin forumdaki adı : @CodeVoid
Şikayetçi olduğunuz konu nedir : Dolandırıcılık Parama konma Sunucudan banlama
Sorunun gerçekleştiği tarih nedir : dün gece
Şikayetçi olduğunuz kişinin forumdaki ilgili konusu : https://cheatglobal.com/konu/voidco...riggerbot-ile-oyuna-hukmet.76543/post-1432100
Şikayetçi olduğunuz konuya ait görseller (varsa) ;
Şikayet açıklamanızı uzun bir şekilde yapın ;
Kendinisen 1 aylık colorbot alıcaktım ve parayi gönderdim kendisi bekletti ve paranin gelmedigini söyledi dekont ve hesap geçmişlerimi attim ve benim yapabileceğim bir şey yok diyip atarlandi ve ben banka degilim gibi şeyler dedi 1 haftaya paran gelir dedi parama kondugunu düsünüyorum. Param ortada yok. Kendisinin ibanina gönderdim her türlü şeyi ss atabilirim param bende yok. Banlamasindan zaten d0landırıcı oldugunu gosteriyor. Para onda olmasaydi beni sunucudan banlamazdi.
Şikayetçi olduğunuz konu nedir : Dolandırıcılık Parama konma Sunucudan banlama
Sorunun gerçekleştiği tarih nedir : dün gece
Şikayetçi olduğunuz kişinin forumdaki ilgili konusu : https://cheatglobal.com/konu/voidco...riggerbot-ile-oyuna-hukmet.76543/post-1432100
Şikayetçi olduğunuz konuya ait görseller (varsa) ;
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
satin alım yapıyorum
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
alacagimi söylüyorum ve parayı gönderiyorum
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
dekont buraya eklemek ıcın fotoğrafi yükledim.
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
para bana gelmedi diyip atarlaniyor
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
paranin ciktigina dair hesap geçmişlerimi atiyorum saat saatine
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
gönderdimi ss çıktıgına dair
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
ertesi zaman geldigimde beni banlamiş
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
para hala bende yokŞikayet açıklamanızı uzun bir şekilde yapın ;
Kendinisen 1 aylık colorbot alıcaktım ve parayi gönderdim kendisi bekletti ve paranin gelmedigini söyledi dekont ve hesap geçmişlerimi attim ve benim yapabileceğim bir şey yok diyip atarlandi ve ben banka degilim gibi şeyler dedi 1 haftaya paran gelir dedi parama kondugunu düsünüyorum. Param ortada yok. Kendisinin ibanina gönderdim her türlü şeyi ss atabilirim param bende yok. Banlamasindan zaten d0landırıcı oldugunu gosteriyor. Para onda olmasaydi beni sunucudan banlamazdi.