Çözüldü Codevoid Dolandırıcılık

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Haren1

Silver Üye
Katılım
8 Şub 2025
Mesajlar
90
Beğeniler
50
Şikayetçi olduğunuz üyenin forumdaki adı : @CodeVoid
Şikayetçi olduğunuz konu nedir : Dolandırıcılık Parama konma Sunucudan banlama
Sorunun gerçekleştiği tarih nedir : dün gece
Şikayetçi olduğunuz kişinin forumdaki ilgili konusu : https://cheatglobal.com/konu/voidco...riggerbot-ile-oyuna-hukmet.76543/post-1432100
Şikayetçi olduğunuz konuya ait görseller (varsa) ;

satin alım yapıyorum
alacagimi söylüyorum ve parayı gönderiyorum
dekont buraya eklemek ıcın fotoğrafi yükledim.
para bana gelmedi diyip atarlaniyor
paranin ciktigina dair hesap geçmişlerimi atiyorum saat saatine
gönderdimi ss çıktıgına dair
ertesi zaman geldigimde beni banlamiş
para hala bende yok


Şikayet açıklamanızı uzun bir şekilde yapın ;
Kendinisen 1 aylık colorbot alıcaktım ve parayi gönderdim kendisi bekletti ve paranin gelmedigini söyledi dekont ve hesap geçmişlerimi attim ve benim yapabileceğim bir şey yok diyip atarlandi ve ben banka degilim gibi şeyler dedi 1 haftaya paran gelir dedi parama kondugunu düsünüyorum. Param ortada yok. Kendisinin ibanina gönderdim her türlü şeyi ss atabilirim param bende yok. Banlamasindan zaten d0landırıcı oldugunu gosteriyor. Para onda olmasaydi beni sunucudan banlamazdi.
 
Şikayetçi olduğunuz üyenin forumdaki adı : @CodeVoid
Şikayetçi olduğunuz konu nedir : Dolandırıcılık Parama konma Sunucudan banlama
Sorunun gerçekleştiği tarih nedir : dün gece
Şikayetçi olduğunuz kişinin forumdaki ilgili konusu : https://cheatglobal.com/konu/voidco...riggerbot-ile-oyuna-hukmet.76543/post-1432100
Şikayetçi olduğunuz konuya ait görseller (varsa) ;

satin alım yapıyorum
alacagimi söylüyorum ve parayı gönderiyorum
dekont buraya eklemek ıcın fotoğrafi yükledim.
para bana gelmedi diyip atarlaniyor
paranin ciktigina dair hesap geçmişlerimi atiyorum saat saatine
gönderdimi ss çıktıgına dair
ertesi zaman geldigimde beni banlamiş
para hala bende yok


Şikayet açıklamanızı uzun bir şekilde yapın ;
Kendinisen 1 aylık colorbot alıcaktım ve parayi gönderdim kendisi bekletti ve paranin gelmedigini söyledi dekont ve hesap geçmişlerimi attim ve benim yapabileceğim bir şey yok diyip atarlandi ve ben banka degilim gibi şeyler dedi 1 haftaya paran gelir dedi parama kondugunu düsünüyorum. Param ortada yok. Kendisinin ibanina gönderdim her türlü şeyi ss atabilirim param bende yok. Banlamasindan zaten d0landırıcı oldugunu gosteriyor. Para onda olmasaydi beni sunucudan banlamazdi.
SDBHFHAGSHGJSFDGJHSDFAGHJASDGFGD
 
alo 124 arayacağim birazdan cgden ip l0g kayitlarinida yarin isteyeceğim bu iş karakola gidecek
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt