KLAVYE VE MOUSE

0xfloz

Silver Üye
Katılım
7 Ara 2024
Mesajlar
70
Beğeniler
14
Yaş
1
İletişim
Klavye Olarak Wraith w75 almayı düşünüyorum sizce daha iyisi var mıdır özelliklerinin detaylı anlatımı oldugu video varmı?

( )

( Detaylı Video )

Mouse olarak Glorius model O alıcağım önerilere açığım

( )

( Detaylı Video )




 
niye böyle bir klavyeye 5k vercen
çünkü piyasadaki klavyelere göre kaliteli tuş takımı olsun yazılımı olsun gövde kalitesi olsun ve klavyede 8k hz polling rate mevcut bu da senin tuşlara basma ms'lerini ayarlayabilmek ve oyunlarda milim saniyelik öne geçmen demek ve bu tuşları çıkartıp pbt gibi ömürlük tuş takabilrsin hocam ekipman bilgimiz sorgulanmasın ayıptır söylemesi üst düzeydedir.
 
mouse olarak glorious alma hocam dandik bir markadır sen bütçeni söyle ben sana önereyim
 
Klavye Olarak Wraith w75 almayı düşünüyorum sizce daha iyisi var mıdır özelliklerinin detaylı anlatımı oldugu video varmı?

( )

( Detaylı Video )

Mouse olarak Glorius model O alıcağım önerilere açığım

( )

( Detaylı Video )




w75 güzel klavye her konuda tatmin eder seni alacaksan beyaz versiyonunu al siyahında geceleri tuşları göremezsin o sıkıntısı var sadece
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt