Selamlar arkadaşlar,
Bir süredir geliştirdiğimiz Shinria Client için sizlerin görüşlerini merak ediyoruz.
Aşağıya clienttin görüntülerini ekledim. Modüller, GUI tasarımı ve genel görünüş hakkında düşüncelerinizi yazabilir misiniz? Siz olsanız neler ekler, kaldırır veya değiştirirdiniz?
Her...