Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba 3000TL gibi bir bütçem var arkadaşlar, aşırı tryhard bir oyuncu değilim mekanik olsun yeter son zamanlarda çıkan manyetik switch gibi özelliklere gerek yok bana abartı gelıyor, Şuan w60 gibi birşey düşünüyorum sizin önerileriniz neler?
Klavye Olarak Wraith w75 almayı düşünüyorum sizce daha iyisi var mıdır özelliklerinin detaylı anlatımı oldugu video varmı?
( Wraith Esports Orjinal site link )
( Detaylı Video )
Mouse olarak Glorius model O alıcağım önerilere açığım
( Trendyol Link )
( Detaylı Video )