Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
arkadaslar sistem oem oldugu ıcın bios up/down atamıyorum yanı spoofer tutmuyor emulatorler cok pahalı bende care bulmaya calısıyorum forumdakı valorant lol restart spoofer vardı onu attım flexın popup bpsıyle gırıyorum zaten dt oldugu ıcın temp+102 yıyorum akıl saglıgımı kaybedıcem yardım edın