help

  1. D

    Rad C++ Dll injectör (İstek);

    Herkese iyi forumlar, Knight Online Dll şeklinde bir Bot geliştirmekteyim. Rad studio ile yeni bi exe üzerinden login kısmı oluşturdum üyelikler için ancak knight online için dll inject yapamadım. Source code yada yardım edebilecek var mı? Teşekkürler şimdiden.
  2. R

    HİLE YAPIMI YARDIM

    Arkadaşlar CS1.6 için wallhack ve base tarama işlemi için nasıl bir yol izlicez ve ya bunlarla ilgili örnek kodunuz var mı , normalde bunları online oyunlarda yapıyorlar ama basit olan oyundan başlamak istiyorum o yüzden cs1.6 yı tercih ediyorum yardımcı olabilir misiniz ?
  3. O

    wolfü yardım edin bunu çözümü yokmu??

    programı indirdim hileyi açtıktan sonra wid onayı diyor kapatıyor lütfen yardım edin? HWİD KİMSE YARDIM ETMİYOR ÇÖZÜMÜ yokMU?????
  4. R

    CS1.6 Hile yardım

    Arkadaşlar cs1.6 için hile hazırlıyordum , sınırsız mermi , sınırsız can ve sınırsız bombayı yaptım ama haritanın her yerine bomba kurma ve çözme hususunda bir noktada takıldım , takıldığım nokta şu öncelikle ekranın solunda bomba alanına girdiğimizde yanıp sönen bomba simgesinden yola cııktım...
  5. R

    destek verebilirmisiniz

    burada yeniyim yardımcı olurmusunuz :turkish:
  6. Z

    ACTGIM HILE NEDEN .ÇALISMIYOR ?

    DUN Wolftü INDIRDIM BURDAN HILE CALISMADI NEDEN ?
  7. S

    internet erişiminiz engellendi hatası

    Bundan 2 3 gün önce pubg mobile de hile kullandım uygulama cmd üzerinden çalışıyor. O uygulamayı kullandıktan sonra gameloop'un orijinal sitesine giremiyorum bu hatayı veriyor host dosyasını sıfırladım sistem geriyükleme yaptım windows sürümünü son sürüme güncelledim ama halen durum aynı...
  8. A

    C# Xenforo Login Hakkında Yardım

    Merhaba İlk Önce Xenforo Login Girişi Yapmak İstiyorum https://cheatglobal.com/konu/c-xenforo-login-girisi-yapmak-istiyorum.8115/ Bu Konuyu İnceledim Kodları Harfiyen Yazdım C# Olarak Verilen Kodların Bazısı Vb idi C# Çevirdim. Login Butonu Kodları: textBox1.Enabled = false...
  9. B

    Arkadaşlar siteye normal

    Arkadaşlar siteye normal gogldan girerken hata alıyorum ve VPN ile gire biliyorum sadece onun çözümünü bilen varsa acil bi yardım edebilirmi bi yardım lütfen
  10. S

    Çözüldü GLOBAL LAGGER HACK !! HELP

    With the new update it does not work, It is one of the best applications but with the new update it does not run. Does anyone know how to fix it so that it stops closing....
  11. A

    Metin 2 uzaktan vuran 7x hilesi varmı ?

    Metin 2 de uzaktan vuran hileler görüyorum bi türlü yapamıyorum yada bulamıyorum burda bilenler yada elinde olanlar atabilirmi rica etsem ışınlanıyo gibi gözüküyo uzaktan slotları kesiyo hani o hile işte onu çok istiyorum ama bi türlü bulamıyorum bulsamda yapamıyorum :/
  12. R

    Metin 2 Güzel Server

    Metin 2 ye aylar sonra tekrar can sıkıntısında başladım ama ilgimi çeken server bulamadım p2w olmayan köstüm kuşak saçmalıklarının olmadığı orta emek sv var mı bildiğiniz ?
  13. S

    Cheat Blocker Bypass

    Oynayici Az Olsa Point Blank Bana Gore Guzel Bi Oyun Cheat Blocker Bypasa Ihtiyacim Var. Buldum: https://cheatglobal.com/konu/cheatblocker-bypass-all-games-method.8121/
  14. bloody079

    Çözüldü lol script ile oyuna giremiyorum

    lol scripti açiyorum oyuna giricem ama birden çince bi yazi geliyor basiyorum oyuna bağlan yazisi geliyor bastigim zaman gine o çince yazı geliyor bilgisi olan varsa yardim edebilirmi acaba
  15. Joke

    Help me with an hwid ban

  16. N

    Themida Unpacker

    hi i need help with unpacking a file with themida, i followed the tutorial but the file gets corrupted. HELP! PLEASE
Üst