Merhaba,
Bir süredir boş zamanlarımda geliştirdiğim bir proje var, paylaşmak istedim. Tasarım olarak çok iyi değil tabi ki ben de tasarımcı değilim zaten xD.
Adı ExitScam IDE. Tamamen sıfırdan C++ ile yazdığım, OpenGL üzerine kurulu bir kod editörü. VSCode gibi Electron tabanlı değil, direkt...