Çözüldü Yardım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Kralim2
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kralim2

Bronz Üye
Katılım
7 Eyl 2021
Mesajlar
42
Beğeniler
3
Selamün aleyküm beyler ben sadece 1 kez valoranta hile açtım v val5 yedım ne yaptımsa açılmadı acıldıgında sadece 1 oyunluk oldu

Anakart Degiştirsem valorant gire bilirmiyim ?

yoksa ekran kartını falandamı degısmem lazım

Teşekürller
 
H
adamlar since beta since beta alooo hayatında görmediğin algoritmayı kullanıyorlar maymunluk yapıp baltaliyacağına satın al dene 🤣
Hocam her konuda sana katilirim ama wooferda katilamiyorum maalesef. Gigabyte b450m arkadas woofer plus kullandi aralik basinda aralik 6 sinda ban yedi val5 . Oyuna guncelleme gelmisti o gün
 
Maymun olan sensin. Baltalanacak tarafı kalmamış bir ürünün neresini baltalayayım? Gigabyte da ban kaldırmayan bir spooferi savunman ayrı bir mevzu. Bir anakartta kaldırıyor birinde kaldırmıyor aynı işlemler ile herhalde spoofer keyfine bağlı olarak çalışıyor.
La hös kullanmamıssın etmemissin trickleri bile bilmion ucube cocuk
 
H
Hocam her konuda sana katilirim ama wooferda katilamiyorum maalesef. Gigabyte b450m arkadas woofer plus kullandi aralik basinda aralik 6 sinda ban yedi val5 . Oyuna guncelleme gelmisti o gün
haci dogrudur arada bir calismiyor ama hic calismayacak zart zurt dt olacak diye 8 tane developeri baltaliyor essek 😃 satin alsin gelsin ozaman ciddiye alirim chat yapan elemanla işim olmaz 😁
 
haci dogrudur arada bir calismiyor ama hic calismayacak zart zurt dt olacak diye 8 tane developeri baltaliyor essek 😃 satin alsin gelsin ozaman ciddiye alirim chat yapan elemanla işim olmaz 😁
Woofer alinmaz iste ustam. Oyuna bir guncelleme geliyor dt oluyor. Hesap gg . Riske gerek yok kanaatindeyim
 
haci dogrudur arada bir calismiyor ama hic calismayacak zart zurt dt olacak diye 8 tane developeri baltaliyor essek 😃 satin alsin gelsin ozaman ciddiye alirim chat yapan elemanla işim olmaz 😁
En son Cg de 3 5 tane konu açılmıştı dt olduğunda. Chat yapan eleman diyorsun. Forum üzerinde yazdığın yazılar zaten irade sahibi bir bireyin yazabileceği şeyler değil. Bu yüzden yazdıklarını okumamda asıl hata. Gidip evinde buzdolabını sırtla sen. Sifonburak50.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt