Hocam her konuda sana katilirim ama wooferda katilamiyorum maalesef. Gigabyte b450m arkadas woofer plus kullandi aralik basinda aralik 6 sinda ban yedi val5 . Oyuna guncelleme gelmisti o günadamlar since beta since beta alooo hayatında görmediğin algoritmayı kullanıyorlar maymunluk yapıp baltaliyacağına satın al dene![]()
La hös kullanmamıssın etmemissin trickleri bile bilmion ucube cocukMaymun olan sensin. Baltalanacak tarafı kalmamış bir ürünün neresini baltalayayım? Gigabyte da ban kaldırmayan bir spooferi savunman ayrı bir mevzu. Bir anakartta kaldırıyor birinde kaldırmıyor aynı işlemler ile herhalde spoofer keyfine bağlı olarak çalışıyor.
Muz da ister misin?La hös kullanmamıssın etmemissin trickleri bile bilmion ucube cocuk
kavgamı edıceksınız yoksa atıgım ankartı mı incelıyecen asus prime h310m-k r2.0La hös kullanmamıssın etmemissin trickleri bile bilmion ucube cocuk
Nova spoofer veya perm yamatos puufer manuel açamazsınkavgamı edıceksınız yoksa atıgım ankartı mı incelıyecen asus prime h310m-k r2.0
benim de anakartım asus invision spoofer kullanıyorumasus prime h310m-k r2.0
haci dogrudur arada bir calismiyor ama hic calismayacak zart zurt dt olacak diye 8 tane developeri baltaliyor essekH
Hocam her konuda sana katilirim ama wooferda katilamiyorum maalesef. Gigabyte b450m arkadas woofer plus kullandi aralik basinda aralik 6 sinda ban yedi val5 . Oyuna guncelleme gelmisti o gün
Woofer alinmaz iste ustam. Oyuna bir guncelleme geliyor dt oluyor. Hesap gg . Riske gerek yok kanaatindeyimhaci dogrudur arada bir calismiyor ama hic calismayacak zart zurt dt olacak diye 8 tane developeri baltaliyor esseksatin alsin gelsin ozaman ciddiye alirim chat yapan elemanla işim olmaz
![]()
En son Cg de 3 5 tane konu açılmıştı dt olduğunda. Chat yapan eleman diyorsun. Forum üzerinde yazdığın yazılar zaten irade sahibi bir bireyin yazabileceği şeyler değil. Bu yüzden yazdıklarını okumamda asıl hata. Gidip evinde buzdolabını sırtla sen. Sifonburak50.haci dogrudur arada bir calismiyor ama hic calismayacak zart zurt dt olacak diye 8 tane developeri baltaliyor esseksatin alsin gelsin ozaman ciddiye alirim chat yapan elemanla işim olmaz
![]()
knk ben zaten tövbeler olsun daha kulanmam dedıgını kulansam 3 4 günlük belki olur ama ben hesap falan alıcam bide cihaz banı 3 ayda kalkıyomus duyduguma göreNova spoofer veya perm yamatos puufer manuel açamazsın