hayırdır fan boyum musun olum eski mesajlarıma bakıyon belli ki paran olmadığı için almamışsın denememişsin adamları baltaliyon forumda gördüğüm en boş en ucube cocuk sensinEn son Cg de 3 5 tane konu açılmıştı dt olduğunda. Chat yapan eleman diyorsun. Forum üzerinde yazdığın yazılar zaten irade sahibi bir bireyin yazabileceği şeyler değil. Bu yüzden yazdıklarını okumamda asıl hata. Gidip evinde buzdolabını sırtla sen. Sifonburak50.
Valorant bile oynamıyorum. Hayatsız ucube yorumların göze batacak kadar kötü her konunun altına sırtladım yazarsan göze batar. Balta diyor adamların baltalanacak tarafı kalmamış. Driverlar dt olduğunda it gibi konu açarsın gelir burada adamları savunursun. Gariphayırdır fan boyum musun olum eski mesajlarıma bakıyon belli ki paran olmadığı için almamışsın denememişsin adamları baltaliyon forumda gördüğüm en boş en ucube cocuk sensin
oynamıyorsan gelip boş chat yapmiycan aslan parçasıValorant bile oynamıyorum. Hayatsız ucube yorumların göze batacak kadar kötü her konunun altına sırtladım yazarsan göze batar. Balta diyor adamların baltalanacak tarafı kalmamış. Driverlar dt olduğunda it gibi konu açarsın gelir burada adamları savunursun. Garip
bilmiyorum@x0se adamın konusunu bunlar neden baltalıyor
Manuel methodlar nasıl fayda etmedi? Gigabyte'da ban kaldırmak çok basit.Ana kart modelini söylersen yardımcı olabilirim.Gigabyte kullanmış biri olarak free methodların hepsini x10 kez yaptım fayda etmedi en son woofer aldım 1 hafta önce hala sorunsuz oynuyorum
Yani evet. Raid + amidewin bazilarina yetiyor.Manuel methodlar nasıl fayda etmedi? Gigabyte'da ban kaldırmak çok basit.
Ne o resellerliğe mi başlayacanoynamıyorsan gelip boş chat yapmiycan aslan parçası![]()
Hocam herkes aynısını diyor bende hiçbiri ama hiçbiri etki etmedi val 5 bu arada.Çalışmayan spooferları bile denedim.Dediğim gibi en son woofer aldım son çare olarak 1 haftadır sıkıntı yok şuanda hilesiz oynuyorumManuel methodlar nasıl fayda etmedi? Gigabyte'da ban kaldırmak çok basit.