Çözüldü Yardım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Kralim2
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kralim2

Bronz Üye
Katılım
7 Eyl 2021
Mesajlar
42
Beğeniler
3
Selamün aleyküm beyler ben sadece 1 kez valoranta hile açtım v val5 yedım ne yaptımsa açılmadı acıldıgında sadece 1 oyunluk oldu

Anakart Degiştirsem valorant gire bilirmiyim ?

yoksa ekran kartını falandamı degısmem lazım

Teşekürller
 
En son Cg de 3 5 tane konu açılmıştı dt olduğunda. Chat yapan eleman diyorsun. Forum üzerinde yazdığın yazılar zaten irade sahibi bir bireyin yazabileceği şeyler değil. Bu yüzden yazdıklarını okumamda asıl hata. Gidip evinde buzdolabını sırtla sen. Sifonburak50.
hayırdır fan boyum musun olum eski mesajlarıma bakıyon belli ki paran olmadığı için almamışsın denememişsin adamları baltaliyon forumda gördüğüm en boş en ucube cocuk sensin
 
hayırdır fan boyum musun olum eski mesajlarıma bakıyon belli ki paran olmadığı için almamışsın denememişsin adamları baltaliyon forumda gördüğüm en boş en ucube cocuk sensin
Valorant bile oynamıyorum. Hayatsız ucube yorumların göze batacak kadar kötü her konunun altına sırtladım yazarsan göze batar. Balta diyor adamların baltalanacak tarafı kalmamış. Driverlar dt olduğunda it gibi konu açarsın gelir burada adamları savunursun. Garip
 
Valorant bile oynamıyorum. Hayatsız ucube yorumların göze batacak kadar kötü her konunun altına sırtladım yazarsan göze batar. Balta diyor adamların baltalanacak tarafı kalmamış. Driverlar dt olduğunda it gibi konu açarsın gelir burada adamları savunursun. Garip
oynamıyorsan gelip boş chat yapmiycan aslan parçası 😁
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
@x0se adamın konusunu bunlar neden baltalıyor
 
Ana kart modelini söylersen yardımcı olabilirim.Gigabyte kullanmış biri olarak free methodların hepsini x10 kez yaptım fayda etmedi en son woofer aldım 1 hafta önce hala sorunsuz oynuyorum
Manuel methodlar nasıl fayda etmedi? Gigabyte'da ban kaldırmak çok basit.
 
Manuel methodlar nasıl fayda etmedi? Gigabyte'da ban kaldırmak çok basit.
Hocam herkes aynısını diyor bende hiçbiri ama hiçbiri etki etmedi val 5 bu arada.Çalışmayan spooferları bile denedim.Dediğim gibi en son woofer aldım son çare olarak 1 haftadır sıkıntı yok şuanda hilesiz oynuyorum
 

Ekran kartı değişmeye gerek yok , Gördüğüm kadarıyla anakartınız da asus discord üzerinden iletişime geçin çok daha ucuza halledelim


Discord : Lark#5808
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt