Çözüldü Yardım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan XRally
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

XRally

Gold Üye
Katılım
8 Tem 2021
Mesajlar
382
Beğeniler
38
Yaş
23
Bunu Nasıl Çözebilirim şifremi hatırlamıyorum evet dedikten sonrada windows tarafından bulunamadı diyor yerel hesabımı admin falan yapamıyorum hep şifre istiyor
(NetPlwiz falan yaptığımda açılmıyor parola istiyor devam et dediğimde windows bulunmadı diyor )
SS :
 
windows şifremi unutmuştum bu videodan bakarak yaptım ve oldu ama windows isolu bir usb lazım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt