XRally
Gold Üye
- Katılım
- 8 Tem 2021
- Mesajlar
- 382
- Beğeniler
- 38
- Yaş
- 23
Bunu Nasıl Çözebilirim şifremi hatırlamıyorum evet dedikten sonrada windows tarafından bulunamadı diyor yerel hesabımı admin falan yapamıyorum hep şifre istiyor
(NetPlwiz falan yaptığımda açılmıyor parola istiyor devam et dediğimde windows bulunmadı diyor )
SS :
(NetPlwiz falan yaptığımda açılmıyor parola istiyor devam et dediğimde windows bulunmadı diyor )
SS :
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir