HeijanUmut47
Bronz Üye
- Katılım
- 19 Ağu 2021
- Mesajlar
- 40
- Beğeniler
- 3
Arkadaşlar Hileyi indirdim çaılştırdım sonra Microsoft .NET Framework Hatası verdi bilen varsa yardımcı olabilirmi
bende yaptım öyle ama olmadışimdi aynı hata benim arkadaşta da oldu sildi tekrar yükledi onda düzeldi
.NET Framework 3.5 kurbende yaptım öyle ama olmadı
İşe yarıyor mu ona göre bir arkadaşıma geri dönüş yapacağım o da aynı sorunu yaşamaktaydı.denetim masasından program ekle veya kaldır seçeneği var oraya gir ve ordada özellikleri aç veya kapat yeri var
orada oradan net fraem work 3.5 var onu etkinleştir
olmadı knkdenetim masasından program ekle veya kaldır seçeneği var oraya gir ve ordada özellikleri aç veya kapat yeri var
orada oradan net fraem work 3.5 var onu etkinleştir
işe yaramadıİşe yarıyor mu ona göre bir arkadaşıma geri dönüş yapacağım o da aynı sorunu yaşamaktaydı.
Sorunun çözümünü bulabilirsen bana da iletirsen çok sevinirim.olmadı knk
işe yaramadı