Çözüldü Yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HeijanUmut47

Bronz Üye
Katılım
19 Ağu 2021
Mesajlar
40
Beğeniler
3
Arkadaşlar Hileyi indirdim çaılştırdım sonra Microsoft .NET Framework Hatası verdi bilen varsa yardımcı olabilirmi
 
denetim masasından program ekle veya kaldır seçeneği var oraya gir ve ordada özellikleri aç veya kapat yeri var
orada oradan net fraem work 3.5 var onu etkinleştir
 
denetim masasından program ekle veya kaldır seçeneği var oraya gir ve ordada özellikleri aç veya kapat yeri var
orada oradan net fraem work 3.5 var onu etkinleştir
İşe yarıyor mu ona göre bir arkadaşıma geri dönüş yapacağım o da aynı sorunu yaşamaktaydı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt