evet kemik bi kitle var dayanmaya çalışıyor şimdilik ilerde inşallah kapanmazsa oyun oynayan var yani bayabir 3 4 sunucu doluyo en fazlawolfteamı Hala oynuyan varmı?
Bu konunun yönetici başvuruları kategorisinde ne işi var? Ayrıca senin de gördüğün gibi wolftü oynayan yüzlerce insan var bunun için konu mu açılırNereye açmam gerekiyordu genel yer burası değilmi? bide Spamcı değilim Random yorum atmıyorum farkettiysen İkincisi ise aktiflik Spamcılık değildir .!
Yeni kullanıcısın evet hatta dün akşam üye olmuşsun ama ne hayırsa Gold üyesin. Nesin sen makina mı robot mu?yanlışlık yapmış olabilirim yeni kullanıcıyım nasıl düzeltebilirim bu durumu
var knkwolfteamı Hala oynuyan varmı?