Wolftü

evet var fakat herkeste bi og dövmesi og karakteri var parayı veren düdüğü çalar =)
 
Spamcı olduğun yetmemiş gibi bir de konuyu yanlış yere açmışsın
 
Nereye açmam gerekiyordu genel yer burası değilmi? bide Spamcı değilim Random yorum atmıyorum farkettiysen İkincisi ise aktiflik Spamcılık değildir .!
Bu konunun yönetici başvuruları kategorisinde ne işi var? Ayrıca senin de gördüğün gibi wolftü oynayan yüzlerce insan var bunun için konu mu açılır
 
yanlışlık yapmış olabilirim yeni kullanıcıyım nasıl düzeltebilirim bu durumu
Yeni kullanıcısın evet hatta dün akşam üye olmuşsun ama ne hayırsa Gold üyesin. Nesin sen makina mı robot mu?
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt