egekaradeniz123
Silver Üye
- Katılım
- 17 May 2025
- Mesajlar
- 74
- Beğeniler
- 29
Şikayetçi olduğunuz üyenin forumdaki adı: @CodeVoid
Şikayetçi olduğunuz konu nedir: Ağır küfür – Allah’a ve dini değerlere hakaret
Sorunun gerçekleştiği tarih nedir: 27.05.2025
Şikayetçi olduğunuz konuya ait görseller: Aşağıya ekliyorum, SS'li şekilde belgeli.
Şikayet açıklamanızı uzun bir şekilde yapın:
Bu mesajı tüm samimiyetimle ve öfkemle yazıyorum. Ben böyle bir rezillik, böyle bir saygısızlık, böyle bir İNSANLIK SUÇU görmedim.
@CodeVoid ile aramızda ticaret konuşuyorduk, detaylara girmeyeceğim bile. Çünkü mesele ticaret falan değil, mesele insanlık.
Kendisi bana hitaben şu cümleleri kurdu:
Burası bir forum mu yoksa her önüne gelenin Allah’a sövebildiği bir sokak mı?
Ben böyle bir ahlaksızlığın karşılıksız kalmasına izin vermem. Bu forumda bu kişi eğer bir dakika daha barındırılıyorsa, yöneticiler de bu suça ortaktır.
İstediğiniz kadar mesajı silin, konuyu kapatın, beni banlayın. Bu olay artık forum sınırlarını aşmıştır. Elimde tüm ekran görüntüleriyle birlikte bu konuyu başka platformlara taşıyacağım.
Adalet yoksa ses var. Susturamazsınız.
Ben ne paramın, ne alışverişin, ne tartışmanın derdindeyim. Ben Allah’a edilen küfürün hesabını soruyorum.
Gereği yapılmazsa, bunun bedelini sadece o değil, bu işi ciddiye almayan herkes öder.
Bu foruma gerçekten değer veren biriyseniz, bu yazdıklarımı görmezden gelmeyin. Susmayın. Bu şahıs buradan temizlenene kadar bu konuyu her gün, her yerde, her platformda dile getireceğim.
Ben sustum, sıra sizde. Adaletin sesi olun.
Şikayetçi olduğunuz konu nedir: Ağır küfür – Allah’a ve dini değerlere hakaret
Sorunun gerçekleştiği tarih nedir: 27.05.2025
Şikayetçi olduğunuz konuya ait görseller: Aşağıya ekliyorum, SS'li şekilde belgeli.
Şikayet açıklamanızı uzun bir şekilde yapın:
Bu mesajı tüm samimiyetimle ve öfkemle yazıyorum. Ben böyle bir rezillik, böyle bir saygısızlık, böyle bir İNSANLIK SUÇU görmedim.
@CodeVoid ile aramızda ticaret konuşuyorduk, detaylara girmeyeceğim bile. Çünkü mesele ticaret falan değil, mesele insanlık.
Kendisi bana hitaben şu cümleleri kurdu:
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Burası bir forum mu yoksa her önüne gelenin Allah’a sövebildiği bir sokak mı?
Ben böyle bir ahlaksızlığın karşılıksız kalmasına izin vermem. Bu forumda bu kişi eğer bir dakika daha barındırılıyorsa, yöneticiler de bu suça ortaktır.
İstediğiniz kadar mesajı silin, konuyu kapatın, beni banlayın. Bu olay artık forum sınırlarını aşmıştır. Elimde tüm ekran görüntüleriyle birlikte bu konuyu başka platformlara taşıyacağım.
Adalet yoksa ses var. Susturamazsınız.
Ben ne paramın, ne alışverişin, ne tartışmanın derdindeyim. Ben Allah’a edilen küfürün hesabını soruyorum.
Gereği yapılmazsa, bunun bedelini sadece o değil, bu işi ciddiye almayan herkes öder.
Bu foruma gerçekten değer veren biriyseniz, bu yazdıklarımı görmezden gelmeyin. Susmayın. Bu şahıs buradan temizlenene kadar bu konuyu her gün, her yerde, her platformda dile getireceğim.
Ben sustum, sıra sizde. Adaletin sesi olun.