valorant delay

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Sp0nkY
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Sp0nkY

Diamond Üye
Katılım
24 Eki 2025
Mesajlar
606
Beğeniler
131
İletişim
delaya düşmek için formata gerek varmıydı yoksa valoyu silip bios + spoof atınca delaya düşüyomuyduk
 
dt one click - bios up at baska bisey yapma delaydasın
öyle denedim çalışmadı kitli anakart benimki ama öncesinde bişiler kurcalayıp düştüydüm şimdi nası yapıcam anlamadım dediğini yaptım olmadı o yüzden hani format felan mı atcam kafam karıştı
 
öyle denedim çalışmadı kitli anakart benimki ama öncesinde bişiler kurcalayıp düştüydüm şimdi nası yapıcam anlamadım dediğini yaptım olmadı o yüzden hani format felan mı atcam kafam karıştı
popup felan attımı yoksa direk van 152 mi normalde oyle dusuyorsun formata gerek yok bide kilitli derken neyden kastettin
 
popup felan attımı yoksa direk van 152 mi normalde oyle dusuyorsun formata gerek yok bide kilitli derken neyden kastettin
direk van152 kilitli şey lenovo benim makine asusla aynı düşün zor banı kalkan bir pc ama asusa göre daha kolay ortası gibi düşün neyse işte ama fark şu oneclick yoktu bios + spoof attım girdim oyuna van152 attı ama işte oyunu silmemiştim hani silipmi yapmam gerek yoksa format mı atcam
 
direk van152 kilitli şey lenovo benim makine asusla aynı düşün zor banı kalkan bir pc ama asusa göre daha kolay ortası gibi düşün neyse işte ama fark şu oneclick yoktu bios + spoof attım girdim oyuna van152 attı ama işte oyunu silmemiştim hani silipmi yapmam gerek yoksa format mı atcam
buyuk ihtimal spofla alakalı kotsuge veya azranınkini veya flexlayn 1.6 kullanabilirsin popup bp olarakta flexlayn 2.0 kullaabilirsin bunlardan birini kullan kullanmadan once bios up at sonra spof delaya dusersin
 
buyuk ihtimal spofla alakalı kotsuge veya azranınkini veya flexlayn 1.6 kullanabilirsin popup bp olarakta flexlayn 2.0 kullaabilirsin bunlardan birini kullan kullanmadan once bios up at sonra spof delaya dusersin
kotsuge kullandım zaten :haha: ama aradaki fark şu popup bp kullanmadım o mu çözüyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt