konu yokta direk flxlaynin attıgı linki atayımatabilirmisin konuyu rica etsem
koydumkonu yokta direk flxlaynin attıgı linki atayım
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
dt one click - bios up at baska bisey yapma delaydasındelaya düşmek için formata gerek varmıydı yoksa valoyu silip bios + spoof atınca delaya düşüyomuyduk
öyle denedim çalışmadı kitli anakart benimki ama öncesinde bişiler kurcalayıp düştüydüm şimdi nası yapıcam anlamadım dediğini yaptım olmadı o yüzden hani format felan mı atcam kafam karıştıdt one click - bios up at baska bisey yapma delaydasın
popup felan attımı yoksa direk van 152 mi normalde oyle dusuyorsun formata gerek yok bide kilitli derken neyden kastettinöyle denedim çalışmadı kitli anakart benimki ama öncesinde bişiler kurcalayıp düştüydüm şimdi nası yapıcam anlamadım dediğini yaptım olmadı o yüzden hani format felan mı atcam kafam karıştı
direk van152 kilitli şey lenovo benim makine asusla aynı düşün zor banı kalkan bir pc ama asusa göre daha kolay ortası gibi düşün neyse işte ama fark şu oneclick yoktu bios + spoof attım girdim oyuna van152 attı ama işte oyunu silmemiştim hani silipmi yapmam gerek yoksa format mı atcampopup felan attımı yoksa direk van 152 mi normalde oyle dusuyorsun formata gerek yok bide kilitli derken neyden kastettin
buyuk ihtimal spofla alakalı kotsuge veya azranınkini veya flexlayn 1.6 kullanabilirsin popup bp olarakta flexlayn 2.0 kullaabilirsin bunlardan birini kullan kullanmadan once bios up at sonra spof delaya dusersindirek van152 kilitli şey lenovo benim makine asusla aynı düşün zor banı kalkan bir pc ama asusa göre daha kolay ortası gibi düşün neyse işte ama fark şu oneclick yoktu bios + spoof attım girdim oyuna van152 attı ama işte oyunu silmemiştim hani silipmi yapmam gerek yoksa format mı atcam
kotsuge kullandım zatenbuyuk ihtimal spofla alakalı kotsuge veya azranınkini veya flexlayn 1.6 kullanabilirsin popup bp olarakta flexlayn 2.0 kullaabilirsin bunlardan birini kullan kullanmadan once bios up at sonra spof delaya dusersin
ama aradaki fark şu popup bp kullanmadım o mu çözüyor
driverlar dt oldugu icin girerken hata veriyor oyuzden ben flexlayn 1.6 kullandım kullanabilirsin gerekli hersey yazıyor icindekotsuge kullandım zatenama aradaki fark şu popup bp kullanmadım o mu çözüyor
atabilirmisin konuyu rica etsemdriverlar dt oldugu icin girerken hata veriyor oyuzden ben flexlayn 1.6 kullandım kullanabilirsin gerekli hersey yazıyor icinde
konu yokta direk flxlaynin attıgı linki atayımatabilirmisin konuyu rica etsem
koydumkonu yokta direk flxlaynin attıgı linki atayım
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir