banlatmıyor diyorlar evet ondan bahsediyom2pc vanguard bypasstan mı bahsediyorsun
yanlış bilgi vermek istemem ama benim bildiğim kadarıyla bansız bir bilgisayardan maçı başlatıyorsun karakter seçiyorsun rankların ve kartların gözüktüğü yerde ana banlı bilgisayarından bypassın ile vgc vgk kapalı bir şekilde giriyorsun maç sonu tekrar aynı şeyler falanbanlatmıyor diyorlar evet ondan bahsediyom
aynı hesaba giriyorum hileyle öylemiyanlış bilgi vermek istemem ama benim bildiğim kadarıyla bansız bir bilgisayardan maçı başlatıyorsun karakter seçiyorsun rankların ve kartların gözüktüğü yerde ana banlı bilgisayarından bypassın ile vgc vgk kapalı bir şekilde giriyorsun maç sonu tekrar aynı şeyler falan
evetaynı hesaba giriyorum hileyle öylemi
evet aynı hesaba giriyorsun maç bansız pcde başladığı için ban yemiyorsun(?)aynı hesaba giriyorum hileyle öylemi
kardeşim adam da onu soruyor mesaj kasmanasıl yapılıyorki?