2pc method şöyle bildiğim kadariyla bansiz pc den ajan seçiyorsun banli pc den emulator ile giriyorsun ve sorunsuz olarak oynuyorsunValorant 2pc method anlatabilecek varmı ve yan pc de valo yüklümü olması gerek
yok mesaj kasmak icin atmadımki ciddili merak ettimkardeşim adam da onu soruyor mesaj kasma
ADAMIN YAZDIĞINA BAK O ZAMAN AYNI ŞEYİ YAZMIŞ ABİ KAFAYI YERSİN SÜREKLİ Bİ SPAM MERAKI VARyok mesaj kasmak icin atmadımki ciddili merak ettim
fix zaten102- hatası yiyosun maçta bi 1-2 kere birde mantık 2 ci pc den oyuna giriyosun sonra girerken ajan seçimşinden sonra alt f4 atıysun sonra main pcde pipe ile giriyosun oynuyosun ben yaptığımda 2-3 maç ta bir hesaplar kitleniyodu süreli bi şekilde en sonunda da 1 tanesi ban yedi sonra 2 ci pc de ban yedi bu kadar
pek fix denemez hocam 2 ci pc yi spoofluyup tekrar işlemi başlatabilirim oyun için hesaplar hala banlı değil bu aradafix zaten
helal la dash doğru anlamışsın aslanım benim hep böyle ol afferimyanlış bilgi vermek istemem ama benim bildiğim kadarıyla bansız bir bilgisayardan maçı başlatıyorsun karakter seçiyorsun rankların ve kartların gözüktüğü yerde ana banlı bilgisayarından bypassın ile vgc vgk kapalı bir şekilde giriyorsun maç sonu tekrar aynı şeyler falan
Dash değilim ama teşekkür ederimhelal la dash doğru anlamışsın aslanım benim hep böyle ol afferim
şuan 2pc ile çalışan ve hile olan bilgisayarda vanguard tamamen silindiği için ban riski olmayan ve pipe üzerinden oyunla sürekli konuşarak maç içinde bağlantı hatası almamanı sağlayan bir emulator üstünde çalışıyorum gayet güzel çalışıyor daha test etmekteyim tek sorun şu pipe methodu gibi her maç gir çık yapmak gerekiyor o sorunu çözmek için çalışıyorum ama en zorlu kısım oValorant 2pc method anlatabilecek varmı ve yan pc de valo yüklümü olması gerek