''başka forumlarda internal oyuna saklandığı için daha güvenli falan yazmışlar arada kaldım'' Bu da tamamen yalan dolan. Oyun içerisinde ne kadar fazla işlem yaparsan o kadar risk içerir.eyw reis sen çok resmi bir adamsın
eyw''başka forumlarda internal oyuna saklandığı için daha güvenli falan yazmışlar arada kaldım'' Bu da tamamen yalan dolan. Oyun içerisinde ne kadar fazla işlem yaparsan o kadar risk içerir.
Oyuna mudahale etmiyor dedigi kisim, oyunun sanal adress alaninda riskli bir sekilde memory allocate etmiyor. Thread olusturmuyor. Text hook atmiyor. Internali en basli basina detect eden kisimlar bunlar zaten. External bir hilede okuma istegini driveri gonderir oradan bir sekilde remote processdeki yani oyun hafiza alanindaki verileri okur sonra yaniti geriye gonderir ve external programinda bu verileri kullanirsin. Oyuncu x y z hp gibi veriler felan. Yani externalde senin yakalanmana sebep olabilcek seyler belli topmost flagiyla olusturdugun overlayin, veyahut driver kaynakli detection vektorlerin. Fakat internale gelince is DLL in oyun hafiza alaninda calistigi icin atacagin herhangi bir adimdan ban yeme soz konusu.Hayatımda bu kadar fazla yanlış bilgiyi bir arada görmedim. External oyun içine nasıl müdahale etmiyor? Düşman lokasyonlarını, aim angle gibi şeyleri dua yoluyla mı çekiyor. Hiçbir hile oyun içerisinden offset çekmiyor. Offsetleri zaten ext veya int olsun önceden dumplayıp ekliyorsun.
- Internal hileler daima external hilelere göre çok daha yüksek performans sunar. Güvenlik açısından Valorant oyununda riskli olmalarının sebebi read/write yapmalarından ve genel olarak özelliklerden kaynaklanıyor.
- External hileler ise daha düşük performans ile çalışır. Sadece bir overlay kullanarak oyun içerisinden read yaptığı verileri overlay'e çizer. Bu yüzden internal ürünlere göre daha güvenliklidir.
Daha detaylı developer kısmından açıkladığın için teşekkürler hocam.Oyuna mudahale etmiyor dedigi kisim, oyunun sanal adress alaninda riskli bir sekilde memory allocate etmiyor. Thread olusturmuyor. Text hook atmiyor. Internali en basli basina detect eden kisimlar bunlar zaten. External bir hilede okuma istegini driveri gonderir oradan bir sekilde remote processdeki yani oyun hafiza alanindaki verileri okur sonra yaniti geriye gonderir ve external programinda bu verileri kullanirsin. Oyuncu x y z hp gibi veriler felan. Yani externalde senin yakalanmana sebep olabilcek seyler belli topmost flagiyla olusturdugun overlayin, veyahut driver kaynakli detection vektorlerin. Fakat internale gelince is DLL in oyun hafiza alaninda calistigi icin atacagin herhangi bir adimdan ban yeme soz konusu.
external kanka tabibeyler valoda externalmı internalmı daha güvenli sizce
Hilelerin kategorileriyle ilgili bilgi sahibi olmak veya bildiğini düşündüğün şeyleri iletmek kendini developer sanmak değildir.herkes developer kesilmiş .d performans olarak soruyorsan tabiki int ama ud int varmı aktif bilmiyorum