SysInfo Trace

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan strive
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

strive

Kişisel Sorunlarla İlgilenmiyorum.
Prime Üye
Katılım
18 Ağu 2025
Mesajlar
6,039
Beğeniler
1,347
İletişim
sysinfo trace aldım lifetime sizce değdimi veya iyi bişi yaptımmı ?

veya trace almak yerine başka neler alabilirdim önerileriniz
 
ağa mesaj kasmak içinmi açdın konuyu ama trace bence iyi ya hayalim hatta
hiç sevmedim bunu ben hep hata veriyor popup bypass 11 .round hata veriyor vgk disabler çalışmıyor hata veriyor vgc emulator hatalı girmiyor bile almayın bence iyi bir update gelene kadar
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt