nosordum bende alcam alayımmı sence
hiç sevmedim bunu ben hep hata veriyor popup bypass 11 .round hata veriyor vgk disabler çalışmıyor hata veriyor vgc emulator hatalı girmiyor bile almayın bence iyi bir update gelene kadarağa mesaj kasmak içinmi açdın konuyu ama trace bence iyi ya hayalim hatta
sys zaten bok gibi yerdi niye aldınkihiç sevmedim bunu ben hep hata veriyor popup bypass 11 .round hata veriyor vgk disabler çalışmıyor hata veriyor vgc emulator hatalı girmiyor bile almayın bence iyi bir update gelene kadar
arkadasım onerdı perm spoofları calısmadıda bende bişi olmuyor temp ıdk denemedimsys zaten bok gibi yerdi niye aldınki
zaten hep kötüleniyordu shade vardı onumu alsam önerin varmı ?sys zaten bok gibi yerdi niye aldınki
almazaten hep kötüleniyordu shade vardı onumu alsam önerin varmı ?
dc bakzaten hep kötüleniyordu shade vardı onumu alsam önerin varmı ?