boşsun boşsysinfo trace aldım lifetime sizce değdimi veya iyi bişi yaptımmı ?
veya trace almak yerine başka neler alabilirdim önerileriniz
sordum bende alcam alayımmı sencealmadan once sorsaydın ya
ağa mesaj kasmak içinmi açdın konuyu ama trace bence iyi ya hayalim hattasysinfo trace aldım lifetime sizce değdimi veya iyi bişi yaptımmı ?
veya trace almak yerine başka neler alabilirdim önerileriniz
alınmaz o firmadan hiçbirşey alıp pişman olursanız ss atın lütfen dalga geçelimsysinfo trace aldım lifetime sizce değdimi veya iyi bişi yaptımmı ?
veya trace almak yerine başka neler alabilirdim önerileriniz