Selam

Merhaba Siz Nasılsınız Hocam Nasıl Geçti 4 Yılınız
4 yilim cok guzel gecti acikcasi yazilım ogrendim gine sanaldaydim ama o kadar sktif deildim guzel seyler paylasacağma inaniyorum

Hacı 4 yıl ortadan yok olacak naptin ( merak ediyom )
merak olmasi vok normal 4 yilim cok hizli gecti hesabi actiktan 3 gun sonra kaza yaptim motor kazasi 2-3 aylik bi surec yasadim yatakdan kalkicak halim hile yokdu bende o zamanlar yazilima ve oyunlara dusgundum yazilim ogrenmeye basladim suan html cok iyi bildigimi dusunyorum js olarakda ayni fikirdeyim
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
l0g account olduğunu düşünüyorum
 
4 yilim cok guzel gecti acikcasi yazilım ogrendim gine sanaldaydim ama o kadar sktif deildim guzel seyler paylasacağma inaniyorum


merak olmasi vok normal 4 yilim cok hizli gecti hesabi actiktan 3 gun sonra kaza yaptim motor kazasi 2-3 aylik bi surec yasadim yatakdan kalkicak halim hile yokdu bende o zamanlar yazilima ve oyunlara dusgundum yazilim ogrenmeye basladim suan html cok iyi bildigimi dusunyorum js olarakda ayni fikirdeyim
Hocam bana bi yardımınız dokunabilir ozaman bi dm yazışalım
 
Aleykumesselamu ve rahmatullahi ve berakatihi
Bismillahirrahmanirrahim Yasın Vel kur’anil hakiym İnneke le minel murseliyn Ala sıratım müstekıym Tenziylel aziyzir rahıym Li tünzira kavmem ma ünzira abaühüm fehüm
ğafilun Le kad hakkal kavlü ala ekserihim fehüm la
yü’minun İnna cealna fı a’nakıhim ağlalen fe hiye ilel ezkani
fehüm mukmehun Ve cealna mim beyni eydihim seddev ve min
halfihim sedden fe ağşeynahüm fehüm la yübsırun Ve sevaün aleyhim e enzertehüm em lem
tünzirhüm la yü’minun İnnema tünziru menittebeaz zikra ve haşiyer
rahmane bil ğayb fe beşşirhü bi mağfirativ ve ecrin
kerım İnna nahnü nuhyil mevta ve nektübü ma
kaddemu ve asarahüm ve külle şey’in ahsaynahü fı
imamim mübiyn
 
Hoşgeldin reis ✋😉
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt