akifthemusician
Yeni Üye
- Katılım
- 1 Eki 2021
- Mesajlar
- 7
- Beğeniler
- 0
4 yilim cok guzel gecti acikcasi yazilım ogrendim gine sanaldaydim ama o kadar sktif deildim guzel seyler paylasacağma inaniyorumMerhaba Siz Nasılsınız Hocam Nasıl Geçti 4 Yılınız
merak olmasi vok normal 4 yilim cok hizli gecti hesabi actiktan 3 gun sonra kaza yaptim motor kazasi 2-3 aylik bi surec yasadim yatakdan kalkicak halim hile yokdu bende o zamanlar yazilima ve oyunlara dusgundum yazilim ogrenmeye basladim suan html cok iyi bildigimi dusunyorum js olarakda ayni fikirdeyimHacı 4 yıl ortadan yok olacak naptin ( merak ediyom )