Script Seçimi Önerisi

fakirucube

Silver Üye
Katılım
16 Nis 2025
Mesajlar
54
Beğeniler
10
Merhaba,

Basit ve boş yorum yapanları dikkatle rapor edeceğim. Bir script alımı yapmayı planlıyorum ve TOIR'ı denedim. Ancak, REZELET vasatın bir tık üstü diyebilirim; elle oynadığımda daha iyi performans alıyorum. Aşırı performans sorunu yaşıyorum: fareyi sağa sola hareket ettirdiğimde FPS 120'ye kadar düşüyor (normalde 350 FPS alıyorum).

Engine Soul'u denedim ve şu avantajları gördüm:

  • Hatasız ve saçmalama yok.
  • Evade'de titreme sorunu yaşamadım.
  • Combolar gayet güzeldi.
Ancak, skill predictionleri iyi değildi ve script kullandığım çok belli oluyordu.

Eskiden Hanbot kullanıyordum ve çok iyiydi. Şu an bypass olsa bile ban yiyorsunuz (muhtemelen inject modülünden kaynaklı). Bir ara Vanguard bypass yöntemini kullanıp başka bir injector tool ile Hanbot'u enjekte etmeyi denedim, ancak lisansım olmadığı için test edemedim.

Güncel Durum:

  • Hanbot için 30 günlük key almayı düşünüyorum, ancak ban yersem ID ban yeme riski var.
  • Engine Soul'da ID ban riski yok (en azından ben öyle biliyorum).
  • Hanbot ile Engine Soul birbirine çok benziyor, hatta bence aynı alt yapıyı kullanıyor olabilirler.
Merak Ettiğim Konu:
Hanbot open source bir proje. Neden Türkiye'de birileri bu kodu derleyip uygun fiyata satmıyor? Eğer derleyecek bilgim olsa kesinlikle yapardım. Üstelik tüm SDK'lar ve math sistemleri açık kaynak olarak verilmiş.

Son Not:
Forumdaki deneyimli kullanıcıların önerilerini bekliyorum. İyi forumlar!
 
Merhaba,

Basit ve boş yorum yapanları dikkatle rapor edeceğim. Bir script alımı yapmayı planlıyorum ve TOIR'ı denedim. Ancak, REZELET vasatın bir tık üstü diyebilirim; elle oynadığımda daha iyi performans alıyorum. Aşırı performans sorunu yaşıyorum: fareyi sağa sola hareket ettirdiğimde FPS 120'ye kadar düşüyor (normalde 350 FPS alıyorum).

Engine Soul'u denedim ve şu avantajları gördüm:

  • Hatasız ve saçmalama yok.
  • Evade'de titreme sorunu yaşamadım.
  • Combolar gayet güzeldi.
Ancak, skill predictionleri iyi değildi ve script kullandığım çok belli oluyordu.

Eskiden Hanbot kullanıyordum ve çok iyiydi. Şu an bypass olsa bile ban yiyorsunuz (muhtemelen inject modülünden kaynaklı). Bir ara Vanguard bypass yöntemini kullanıp başka bir injector tool ile Hanbot'u enjekte etmeyi denedim, ancak lisansım olmadığı için test edemedim.

Güncel Durum:

  • Hanbot için 30 günlük key almayı düşünüyorum, ancak ban yersem ID ban yeme riski var.
  • Engine Soul'da ID ban riski yok (en azından ben öyle biliyorum).
  • Hanbot ile Engine Soul birbirine çok benziyor, hatta bence aynı alt yapıyı kullanıyor olabilirler.
Merak Ettiğim Konu:
Hanbot open source bir proje. Neden Türkiye'de birileri bu kodu derleyip uygun fiyata satmıyor? Eğer derleyecek bilgim olsa kesinlikle yapardım. Üstelik tüm SDK'lar ve math sistemleri açık kaynak olarak verilmiş.

Son Not:
Forumdaki deneyimli kullanıcıların önerilerini bekliyorum. İyi forumlar!
Şuan hangi scripti kullanıyorsunuz legendsense alacaktım herkes dt 2-3 maça ban atıyor falan yazmış
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt