Merhaba,
Basit ve boş yorum yapanları dikkatle rapor edeceğim. Bir script alımı yapmayı planlıyorum ve TOIR'ı denedim. Ancak, REZELET vasatın bir tık üstü diyebilirim; elle oynadığımda daha iyi performans alıyorum. Aşırı performans sorunu yaşıyorum: fareyi sağa sola hareket ettirdiğimde FPS...