satıldı

340.000 TL. bunu satabileceğine gerçekten o minik aklı inanmış, 2 hafta sonra yazar yorumlara satış konumun silinmesini istiyorum diye
Division ve bir kaç büyük satıcıdan mesaj aldık bile kudurmanı görmek için buradada açtım konu :D

Haberin olsun perception.cx skeetten 15000 dolar gibi bir fiyata aldı faceit olmadan :)

Şimdi köşende 200 lira için sabah akşam uğraşan bir reseller olarak ağlamaya devam et.
 
zaten çalışıp ud olan bi sistemin varken bunu satıp yenisini biye yapıyosunuz
 
Division ve bir kaç büyük satıcıdan mesaj aldık bile kudurmanı görmek için buradada açtım konu :D

Haberin olsun perception.cx skeetten 15000 dolar gibi bir fiyata aldı faceit olmadan :)

Şimdi köşende 200 lira için sabah akşam uğraşan bir reseller olarak ağlamaya devam et.
dostum çok havalısın şimdi o paranın hepsini 2 tane çinli devin alacak ve sen trden müşteri çekemediğin için tekrar kulağının çekilmesiyle kalacaksın, ben ürünlerime para ödemiyorum sattığımın bütün kârı ve parası bana kalıyor senin gibi 2 tane deve kölelik yapmıyorum
 
Division ve bir kaç büyük satıcıdan mesaj aldık bile kudurmanı görmek için buradada açtım konu :D

Haberin olsun perception.cx skeetten 15000 dolar gibi bir fiyata aldı faceit olmadan :)

Şimdi köşende 200 lira için sabah akşam uğraşan bir reseller olarak ağlamaya devam et.
Neyi almış ya perception, forumu takip etmediğim için soruyorum
 
dostum çok havalısın şimdi o paranın hepsini 2 tane çinli devin alacak ve sen trden müşteri çekemediğin için tekrar kulağının çekilmesiyle kalacaksın, ben ürünlerime para ödemiyorum sattığımın bütün kârı ve parası bana kalıyor senin gibi 2 tane deve kölelik yapmıyorum
Bunada inandın değil mi sende?
Neyi almış ya perception, forumu takip etmediğim için soruyorum
Duyduğum bildiğim kadarı ile sigma bu fiyata benzer bir sistemi satın aldı kesin olmamak ile birlikte.
 
Bunada inandın değil mi sende?

Duyduğum bildiğim kadarı ile sigma bu fiyata benzer bir sistemi satın aldı kesin olmamak ile birlikte.
He kesin değil o zaman, AngelScript mi öyle birşey getiriyordu en son, onun dışında böyle bir sistem görmedim forumda.
 
İnanmak mı? Gerçekleri söylüyorum sadece o hayal dünyanda neler kuruyorsun bilmiyorum ama :D
Bu ay bana kalan kısım böyle şeyleri hava atmak için veya dalga geçmek için atmıyorum büyük bir para değil fakat senin gibi boş insanlar çok var.
dostum çok havalısın şimdi o paranın hepsini 2 tane çinli devin alacak ve sen trden müşteri çekemediğin için tekrar kulağının çekilmesiyle kalacaksın, ben ürünlerime para ödemiyorum sattığımın bütün kârı ve parası bana kalıyor senin gibi 2 tane deve kölelik yapmıyorum
 
Son düzenleme:

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt