MIRAGEPRIVATE
Diamond Üye
- Katılım
- 20 Eki 2025
- Mesajlar
- 595
- Beğeniler
- 177
dn
Son düzenleme:
Division ve bir kaç büyük satıcıdan mesaj aldık bile kudurmanı görmek için buradada açtım konu340.000 TL. bunu satabileceğine gerçekten o minik aklı inanmış, 2 hafta sonra yazar yorumlara satış konumun silinmesini istiyorum diye
dostum çok havalısın şimdi o paranın hepsini 2 tane çinli devin alacak ve sen trden müşteri çekemediğin için tekrar kulağının çekilmesiyle kalacaksın, ben ürünlerime para ödemiyorum sattığımın bütün kârı ve parası bana kalıyor senin gibi 2 tane deve kölelik yapmıyorumDivision ve bir kaç büyük satıcıdan mesaj aldık bile kudurmanı görmek için buradada açtım konu
Haberin olsun perception.cx skeetten 15000 dolar gibi bir fiyata aldı faceit olmadan
Şimdi köşende 200 lira için sabah akşam uğraşan bir reseller olarak ağlamaya devam et.
TPM ve Secure Boot konusunda mevcut altyapımız fazla uğraştırıyor ve ayrıca FaceIT tarafından dava süreci yaşayacağız (gelen cnd rastgele bir isim daha kesin deği.).zaten çalışıp ud olan bi sistemin varken bunu satıp yenisini biye yapıyosunuz
Neyi almış ya perception, forumu takip etmediğim için soruyorumDivision ve bir kaç büyük satıcıdan mesaj aldık bile kudurmanı görmek için buradada açtım konu
Haberin olsun perception.cx skeetten 15000 dolar gibi bir fiyata aldı faceit olmadan
Şimdi köşende 200 lira için sabah akşam uğraşan bir reseller olarak ağlamaya devam et.
Bunada inandın değil mi sende?dostum çok havalısın şimdi o paranın hepsini 2 tane çinli devin alacak ve sen trden müşteri çekemediğin için tekrar kulağının çekilmesiyle kalacaksın, ben ürünlerime para ödemiyorum sattığımın bütün kârı ve parası bana kalıyor senin gibi 2 tane deve kölelik yapmıyorum
Duyduğum bildiğim kadarı ile sigma bu fiyata benzer bir sistemi satın aldı kesin olmamak ile birlikte.Neyi almış ya perception, forumu takip etmediğim için soruyorum
He kesin değil o zaman, AngelScript mi öyle birşey getiriyordu en son, onun dışında böyle bir sistem görmedim forumda.Bunada inandın değil mi sende?
Duyduğum bildiğim kadarı ile sigma bu fiyata benzer bir sistemi satın aldı kesin olmamak ile birlikte.
Bu ay bana kalan kısım böyle şeyleri hava atmak için veya dalga geçmek için atmıyorum büyük bir para değil fakat senin gibi boş insanlar çok var.İnanmak mı? Gerçekleri söylüyorum sadece o hayal dünyanda neler kuruyorsun bilmiyorum ama![]()
dostum çok havalısın şimdi o paranın hepsini 2 tane çinli devin alacak ve sen trden müşteri çekemediğin için tekrar kulağının çekilmesiyle kalacaksın, ben ürünlerime para ödemiyorum sattığımın bütün kârı ve parası bana kalıyor senin gibi 2 tane deve kölelik yapmıyorum