Merhaba. Bildiğiniz gibi FACEIT'te ülke seçme durumlarından dolayı biraz sıkıntı yaşıyoruz, ülkemizde yüksek ping sorunları mevcut. ExitLag programını duydum ve CS2 için denemelik aldım. Pingim 60-70'lerden 30-40'lara düştü. Bunu ExitLag gibi program öneriniz var mı birde lagofast diye bir şey...