sorik kullanıyorum fakat dediğim gibi sanallaştırmayı actıgım zaman oynanmıcak dereceye geliyor oyunNe kullanacağına bağlı dostum sorik falan kullanıyorsan açman gerekiyor.
ben soriki kullanamadım yardımcı olur musunAMD kullanıyorum sanallaştırmayı açmak zorunda mıyım ?
Açarsam ciddi derece de fps dusuklugune sebep oluyor
boş spam yapma deneyemezsin hile fln senAgalar efsane çalışıyor hileler birbirinden güzel tavsiye ederim adamsın admin
sanallaştırmanın fps düşürdüğüne emin misin? sanallaştırmam açık ancak 200-250 fps arası takılıyorum valorantta.AMD kullanıyorum sanallaştırmayı açmak zorunda mıyım ?
Açarsam ciddi derece de fps dusuklugune sebep oluyor