Sanallaştırma

Bedirh4n

Platinum Üye
Katılım
15 Ocak 2022
Mesajlar
140
Beğeniler
10
Yaş
27
AMD kullanıyorum sanallaştırmayı açmak zorunda mıyım ?
Açarsam ciddi derece de fps dusuklugune sebep oluyor
 
Ne kullanacağına bağlı dostum sorik falan kullanıyorsan açman gerekiyor.
 
kanka sanallaştırma hileler için zorundasın renk vb ama bende fps düşürdüğünü şimdi senden öğrendim nerden anladın fps düştüğünü
 
Sanallaştırma nedir bende sorik kullanmayı düşünüyorum fps düşürüyorsa iş kötü pc zaten kötü 50-60 fps bile görmüyor ?
 
Bilgisayarın normale göre zayıf kalıyor. En güzel çözüm şahsen bilgisayarını güçlendirmek
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt