Selam dostum, ana menüde çalışıp oyun içinde kayboluyorsa muhtemelen şu üç noktadan birinde takılıyorsundur kanka
Window Mode Hatası: Rust True Fullscree
(Tam Ekran) modundayken harici overlay'leri ImGu, GDI vb renderlamaz. Oyunu 'Borderless Windowed' Çerçevesiz Pencere moduna alıp tekrar dene.
Hook Stabilizasyonu: Eğer hilen Internal ise kullandığın Present veya EndScene hooku oyun içi render döngüsüne "Unity Engine" tam oturamamış olabilir. Oyun başladığında eac bazı handleları kısıtlar hookun düşüp düşmediğini kontrol et
Topmost & Flag Sorunu: External bir overlay kullanıyorsan, pencere bayraklarında ws_ex_topmost ve ws_ex_layered set edilmiş mi bak ayrıca oyun içi çözünürlük değiştiğinde overlay boyutun 0x0 kalıyor olabilir çözünürlüğü dinamik çekmelisin.
Hangi kütüphaneyi ( ImGui DX11 ) kullanıyorsun detay verirsen sana yardim edebilirim