Rust script

Riaso1337

Trust = Exploit
Efsane Üye
Katılım
15 Mar 2024
Mesajlar
2,530
Beğeniler
405
Yaş
23
arkadaşlar rust script var ana menüde masaüstünde falan çalışıyor ama oyunda işlemiyor sebebi ne nasıl çözebilirim aşıır lazım ya
 
oyun içi çalışmıyor ana menü de çalışıyor sadece oyun içi çalıştırmanın bir yolu lazım ya
Selam dostum, ana menüde çalışıp oyun içinde kayboluyorsa muhtemelen şu üç noktadan birinde takılıyorsundur kanka
Window Mode Hatası: Rust True Fullscree
(Tam Ekran) modundayken harici overlay'leri ImGu, GDI vb renderlamaz. Oyunu 'Borderless Windowed' Çerçevesiz Pencere moduna alıp tekrar dene.

Hook Stabilizasyonu: Eğer hilen Internal ise kullandığın Present veya EndScene hooku oyun içi render döngüsüne "Unity Engine" tam oturamamış olabilir. Oyun başladığında eac bazı handleları kısıtlar hookun düşüp düşmediğini kontrol et

Topmost & Flag Sorunu: External bir overlay kullanıyorsan, pencere bayraklarında ws_ex_topmost ve ws_ex_layered set edilmiş mi bak ayrıca oyun içi çözünürlük değiştiğinde overlay boyutun 0x0 kalıyor olabilir çözünürlüğü dinamik çekmelisin.

Hangi kütüphaneyi ( ImGui DX11 ) kullanıyorsun detay verirsen sana yardim edebilirim
 
Selam dostum, ana menüde çalışıp oyun içinde kayboluyorsa muhtemelen şu üç noktadan birinde takılıyorsundur kanka
Window Mode Hatası: Rust True Fullscree
(Tam Ekran) modundayken harici overlay'leri ImGu, GDI vb renderlamaz. Oyunu 'Borderless Windowed' Çerçevesiz Pencere moduna alıp tekrar dene.

Hook Stabilizasyonu: Eğer hilen Internal ise kullandığın Present veya EndScene hooku oyun içi render döngüsüne "Unity Engine" tam oturamamış olabilir. Oyun başladığında eac bazı handleları kısıtlar hookun düşüp düşmediğini kontrol et

Topmost & Flag Sorunu: External bir overlay kullanıyorsan, pencere bayraklarında ws_ex_topmost ve ws_ex_layered set edilmiş mi bak ayrıca oyun içi çözünürlük değiştiğinde overlay boyutun 0x0 kalıyor olabilir çözünürlüğü dinamik çekmelisin.

Hangi kütüphaneyi ( ImGui DX11 ) kullanıyorsun detay verirsen sana yardim edebilirim
aynen canım ondan yapay zekaya yazdırıp atmış bide :/
 
arkadaşlar rust script var ana menüde masaüstünde falan çalışıyor ama oyunda işlemiyor sebebi ne nasıl çözebilirim aşıır lazım ya
çünkü eac engelliyor usermode ile mouse movement ya da sendinput çağırıyorsundur muhtemelen kernel taraflı bulabilirsen yapabilirsin
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt