kendim yaptımnerden aldin
reis sen bulrsn bi cozumunueac çoğu methodu engelledi bilek neden oynamıyorsun basitleştirdiler zaten recoilleri
oyun içi çalışmıyor ana menü de çalışıyor sadece oyun içi çalıştırmanın bir yolu lazım yaeac çoğu methodu engelledi bilek neden oynamıyorsun basitleştirdiler zaten recoilleri
arduino mu ney harici donanımharici donanım ile çözülebilir diğer türlü uçarsın