https://cheatglobal.com/konu/recoil-club-rust-script-lifetime.63654/ bu adam satıyor iyi fiyata en iyi script bumakro olarak nereyi önerirsin peki hocam
https://cheatglobal.com/konu/recoil-club-rust-script-lifetime.63654/ bu adam satıyor iyi fiyata en iyi script bumakro olarak nereyi önerirsin peki hocam
DC beratt.ffrdostlar selam arkadaş grubumuzla rust başlamayı düşünüyoruz aramızda 2-3 kişi uzun zamandır oynuyor , önerebileceğiniz dt olmayan hileler var mı? şimdiden teşekkürler
revolex falan alma logitech mousen varsa ayarlarım eğer mousen logi değilse lethality sc al geçteşekkür ederim dost eğer ki karşına çıkarsa bana önerebilirsen sevinirim , bu arada buradaki konulara baktım disconnect.wtf diye bir hile var bir kaç şey daha yazmışlardı da 4 aydır falan kullandıklarını pek rust hilesi bilmediğim için emin olamadım senin bilgin var mı?
hocam oyundan ban yersek yeni bi hesapda rust alsam hile açmasam bu sefer ban yermiyim yoksa illa spof gereklimidisconnect.wtf kullandım ama çok uzun zaman önceydi ama şuanda hile kullanmanı ttavsiye etmiyorum malum oyun pahalı hem hileye para vericeksin üzeerine ban yersen bide oyunun parası riske attığına deymez
ya artık zaten eskisi gibi rustta silahlar okadar sekmiyor çoğu silah zatten ip gibi gidiyor
Hala arıyorsan piyasada ismi pek duyulmamış kendim de 3 aydır kullandığım ve 3 ayda sadece bir tane ban yediğim çok güzel hile var bizzat türklere satışını ben yapmaktayım hile yabancı bir ekipden çıkıyor ben kendim de her zaman rage oynarım ve ona rağmen sadece 1. ayın sonundaki force wipe başında ban yemiştim onun haricinde hiç yemedim bu güne kadar bu forunmun kurallarını tam bilmemekteyim sana satışını ister forum içinde istersen discordda yapabilirim satış yaptığım insanlar ile tanıştırabilirimdostlar selam arkadaş grubumuzla rust başlamayı düşünüyoruz aramızda 2-3 kişi uzun zamandır oynuyor , önerebileceğiniz dt olmayan hileler var mı? şimdiden teşekkürler
hile türk bir hile değil buarada benden almıcaksanda sakın ola sakın türklerden ne hile ne de spoofer ne de hesap almanı öneriyorum geneli satış yaptıktan sonra iletişimi keserler hatta bağzıları yeşil logolular ban yedim oyunda dersen seni sunucularından banlıyorlarHala arıyorsan piyasada ismi pek duyulmamış kendim de 3 aydır kullandığım ve 3 ayda sadece bir tane ban yediğim çok güzel hile var bizzat türklere satışını ben yapmaktayım hile yabancı bir ekipden çıkıyor ben kendim de her zaman rage oynarım ve ona rağmen sadece 1. ayın sonundaki force wipe başında ban yemiştim onun haricinde hiç yemedim bu güne kadar bu forunmun kurallarını tam bilmemekteyim sana satışını ister forum içinde istersen discordda yapabilirim satış yaptığım insanlar ile tanıştırabilirim
kendisinden satın alım yapmıştım zamanında hile çalışmadı iade de yapmadı bana hile bilgisayarımda çalışmamasına rağmen para iadesi alamadım belirteyimDC beratt.ffr
Merhaba yaşanan durum için üzgün olduğumu belirtmek isterim. Konuyu açıklığa kavuşturalım; MHook firmasına bağlı Lite isimli ürünü satın almıştınız. Ürün şuana kadar kimseye yasaklama aldırmadı. Sizde ürünün çalışmama sebebi, Rust'tan daha önce aldığınız yasaklamayı, EFI spoofer ile kaldırmaya çalışmanızdan kaynaklı. Rica ediyorum dürüst olun ve gerçekleri yazın. İyi forumlar.kendisinden satın alım yapmıştım zamanında hile çalışmadı iade de yapmadı bana hile bilgisayarımda çalışmamasına rağmen para iadesi alamadım belirteyim
senin sattığın reseller olduğun hilenin fiyatı nedir hocam?Hala arıyorsan piyasada ismi pek duyulmamış kendim de 3 aydır kullandığım ve 3 ayda sadece bir tane ban yediğim çok güzel hile var bizzat türklere satışını ben yapmaktayım hile yabancı bir ekipden çıkıyor ben kendim de her zaman rage oynarım ve ona rağmen sadece 1. ayın sonundaki force wipe başında ban yemiştim onun haricinde hiç yemedim bu güne kadar bu forunmun kurallarını tam bilmemekteyim sana satışını ister forum içinde istersen discordda yapabilirim satış yaptığım insanlar ile tanıştırabilirim
hile türk bir hile değil buarada benden almıcaksanda sakın ola sakın türklerden ne hile ne de spoofer ne de hesap almanı öneriyorum geneli satış yaptıktan sonra iletişimi keserler hatta bağzıları yeşil logolular ban yedim oyunda dersen seni sunucularından banlıyorlar
kendisinden satın alım yapmıştım zamanında hile çalışmadı iade de yapmadı bana hile bilgisayarımda çalışmamasına rağmen para iadesi alamadım belirteyim
7€senin sattığın reseller olduğun hilenin fiyatı nedir hocam?
yanlış birşey söylemedim ben kısaca hile bende çalışmadı para iadesi de yapılmadı dedim doğru mu doğru?Merhaba yaşanan durum için üzgün olduğumu belirtmek isterim. Konuyu açıklığa kavuşturalım; MHook firmasına bağlı Lite isimli ürünü satın almıştınız. Ürün şuana kadar kimseye yasaklama aldırmadı. Sizde ürünün çalışmama sebebi, Rust'tan daha önce aldığınız yasaklamayı, EFI spoofer ile kaldırmaya çalışmanızdan kaynaklı. Rica ediyorum dürüst olun ve gerçekleri yazın. İyi forumlar.
değişir eğer hwıd yediysen evet ama ilk banınsa sanmam hwıd yiyeceğinihocam oyundan ban yersek yeni bi hesapda rust alsam hile açmasam bu sefer ban yermiyim yoksa illa spof gereklimi