Rust hile

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan xNuiance
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
teşekkür ederim dost eğer ki karşına çıkarsa bana önerebilirsen sevinirim , bu arada buradaki konulara baktım disconnect.wtf diye bir hile var bir kaç şey daha yazmışlardı da 4 aydır falan kullandıklarını pek rust hilesi bilmediğim için emin olamadım senin bilgin var mı?
revolex falan alma logitech mousen varsa ayarlarım eğer mousen logi değilse lethality sc al geç
 
önerebileceğim en iyisi disconnect bizzat kullandım denedim ve artı olarak başka hilelerde kullandım en iyisi bence bu

ve bu arada türk hilesi kullanma sakın kesinlikle ban yersin
 
disconnect.wtf kullandım ama çok uzun zaman önceydi ama şuanda hile kullanmanı ttavsiye etmiyorum malum oyun pahalı hem hileye para vericeksin üzeerine ban yersen bide oyunun parası riske attığına deymez

ya artık zaten eskisi gibi rustta silahlar okadar sekmiyor çoğu silah zatten ip gibi gidiyor
hocam oyundan ban yersek yeni bi hesapda rust alsam hile açmasam bu sefer ban yermiyim yoksa illa spof gereklimi
 
dostlar selam arkadaş grubumuzla rust başlamayı düşünüyoruz aramızda 2-3 kişi uzun zamandır oynuyor , önerebileceğiniz dt olmayan hileler var mı? şimdiden teşekkürler
Hala arıyorsan piyasada ismi pek duyulmamış kendim de 3 aydır kullandığım ve 3 ayda sadece bir tane ban yediğim çok güzel hile var bizzat türklere satışını ben yapmaktayım hile yabancı bir ekipden çıkıyor ben kendim de her zaman rage oynarım ve ona rağmen sadece 1. ayın sonundaki force wipe başında ban yemiştim onun haricinde hiç yemedim bu güne kadar bu forunmun kurallarını tam bilmemekteyim sana satışını ister forum içinde istersen discordda yapabilirim satış yaptığım insanlar ile tanıştırabilirim

Hala arıyorsan piyasada ismi pek duyulmamış kendim de 3 aydır kullandığım ve 3 ayda sadece bir tane ban yediğim çok güzel hile var bizzat türklere satışını ben yapmaktayım hile yabancı bir ekipden çıkıyor ben kendim de her zaman rage oynarım ve ona rağmen sadece 1. ayın sonundaki force wipe başında ban yemiştim onun haricinde hiç yemedim bu güne kadar bu forunmun kurallarını tam bilmemekteyim sana satışını ister forum içinde istersen discordda yapabilirim satış yaptığım insanlar ile tanıştırabilirim
hile türk bir hile değil buarada benden almıcaksanda sakın ola sakın türklerden ne hile ne de spoofer ne de hesap almanı öneriyorum geneli satış yaptıktan sonra iletişimi keserler hatta bağzıları yeşil logolular ban yedim oyunda dersen seni sunucularından banlıyorlar :D

kendisinden satın alım yapmıştım zamanında hile çalışmadı iade de yapmadı bana hile bilgisayarımda çalışmamasına rağmen para iadesi alamadım belirteyim
 
kendisinden satın alım yapmıştım zamanında hile çalışmadı iade de yapmadı bana hile bilgisayarımda çalışmamasına rağmen para iadesi alamadım belirteyim
Merhaba yaşanan durum için üzgün olduğumu belirtmek isterim. Konuyu açıklığa kavuşturalım; MHook firmasına bağlı Lite isimli ürünü satın almıştınız. Ürün şuana kadar kimseye yasaklama aldırmadı. Sizde ürünün çalışmama sebebi, Rust'tan daha önce aldığınız yasaklamayı, EFI spoofer ile kaldırmaya çalışmanızdan kaynaklı. Rica ediyorum dürüst olun ve gerçekleri yazın. İyi forumlar.
 
Hala arıyorsan piyasada ismi pek duyulmamış kendim de 3 aydır kullandığım ve 3 ayda sadece bir tane ban yediğim çok güzel hile var bizzat türklere satışını ben yapmaktayım hile yabancı bir ekipden çıkıyor ben kendim de her zaman rage oynarım ve ona rağmen sadece 1. ayın sonundaki force wipe başında ban yemiştim onun haricinde hiç yemedim bu güne kadar bu forunmun kurallarını tam bilmemekteyim sana satışını ister forum içinde istersen discordda yapabilirim satış yaptığım insanlar ile tanıştırabilirim


hile türk bir hile değil buarada benden almıcaksanda sakın ola sakın türklerden ne hile ne de spoofer ne de hesap almanı öneriyorum geneli satış yaptıktan sonra iletişimi keserler hatta bağzıları yeşil logolular ban yedim oyunda dersen seni sunucularından banlıyorlar :D


kendisinden satın alım yapmıştım zamanında hile çalışmadı iade de yapmadı bana hile bilgisayarımda çalışmamasına rağmen para iadesi alamadım belirteyim
senin sattığın reseller olduğun hilenin fiyatı nedir hocam?
 
senin sattığın reseller olduğun hilenin fiyatı nedir hocam?
7€
20€
50€ günlük haftalık aylık şeklinde bana özel %10 indirim de var yani %10 indirimli şekilde alıyorsunuz ben hileyi 3 aydır kullanıyorum 3 aylık aboneliğim vardı hilede ve gerçekten sadece 1 kere ban yedim bu da gerçekten hileyi kaliteli kıldığını düşünüyorum ve ben sürekli rage oynayan birisiyim

Merhaba yaşanan durum için üzgün olduğumu belirtmek isterim. Konuyu açıklığa kavuşturalım; MHook firmasına bağlı Lite isimli ürünü satın almıştınız. Ürün şuana kadar kimseye yasaklama aldırmadı. Sizde ürünün çalışmama sebebi, Rust'tan daha önce aldığınız yasaklamayı, EFI spoofer ile kaldırmaya çalışmanızdan kaynaklı. Rica ediyorum dürüst olun ve gerçekleri yazın. İyi forumlar.
yanlış birşey söylemedim ben kısaca hile bende çalışmadı para iadesi de yapılmadı dedim doğru mu doğru?
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt