Rust'u bayadır oynamadığım için yeni yeni hileler makrolar türemiş bende tam bilmiyorum şuanda makroları revolex vardı bakabilirsinmakro olarak nereyi önerirsin peki hocam
teşekkür ederim dost eğer ki karşına çıkarsa bana önerebilirsen sevinirim , bu arada buradaki konulara baktım disconnect.wtf diye bir hile var bir kaç şey daha yazmışlardı da 4 aydır falan kullandıklarını pek rust hilesi bilmediğim için emin olamadım senin bilgin var mı?Rust'u bayadır oynamadığım için yeni yeni hileler makrolar türemiş bende tam bilmiyorum şuanda makroları revolex vardı bakabilirsin
disconnectde şuan için güvenilir değil rust için hile kullanmak güvenilir değil VAC ban yersin her seferinde spoofer atıp yeni bir rust hesabı alman gerekir şuan ortalama bir fresh rust hesabı 350TL spooferada 100$ vereceğini saysak her ay her ay baya maliyetin olurteşekkür ederim dost eğer ki karşına çıkarsa bana önerebilirsen sevinirim , bu arada buradaki konulara baktım disconnect.wtf diye bir hile var bir kaç şey daha yazmışlardı da 4 aydır falan kullandıklarını pek rust hilesi bilmediğim için emin olamadım senin bilgin var mı?
MP5, THMP dışı hepsi sekiyor recoil control edebilen kişiler vardır elbetdisconnect.wtf kullandım ama çok uzun zaman önceydi ama şuanda hile kullanmanı ttavsiye etmiyorum malum oyun pahalı hem hileye para vericeksin üzeerine ban yersen bide oyunun parası riske attığına deymez
ya artık zaten eskisi gibi rustta silahlar okadar sekmiyor çoğu silah zatten ip gibi gidiyor