Rust hile

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan xNuiance
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

xNuiance

Gold Üye
Katılım
20 Tem 2021
Mesajlar
297
Beğeniler
62
Yaş
26
dostlar selam arkadaş grubumuzla rust başlamayı düşünüyoruz aramızda 2-3 kişi uzun zamandır oynuyor , önerebileceğiniz dt olmayan hileler var mı? şimdiden teşekkürler
 
Rust'u hileli oynayacaksan aylık bi 50-60$ gözden çıkarıcaksın eğer lifetime diyorsan 200$'a falan çözülür önerim sana no recoil script makro tarzı birşey kullanman şuan için hiçbir hile ud değil
 
Rust'u bayadır oynamadığım için yeni yeni hileler makrolar türemiş bende tam bilmiyorum şuanda makroları revolex vardı bakabilirsin
teşekkür ederim dost eğer ki karşına çıkarsa bana önerebilirsen sevinirim , bu arada buradaki konulara baktım disconnect.wtf diye bir hile var bir kaç şey daha yazmışlardı da 4 aydır falan kullandıklarını pek rust hilesi bilmediğim için emin olamadım senin bilgin var mı?
 
teşekkür ederim dost eğer ki karşına çıkarsa bana önerebilirsen sevinirim , bu arada buradaki konulara baktım disconnect.wtf diye bir hile var bir kaç şey daha yazmışlardı da 4 aydır falan kullandıklarını pek rust hilesi bilmediğim için emin olamadım senin bilgin var mı?
disconnectde şuan için güvenilir değil rust için hile kullanmak güvenilir değil VAC ban yersin her seferinde spoofer atıp yeni bir rust hesabı alman gerekir şuan ortalama bir fresh rust hesabı 350TL spooferada 100$ vereceğini saysak her ay her ay baya maliyetin olur
 
disconnect.wtf kullandım ama çok uzun zaman önceydi ama şuanda hile kullanmanı ttavsiye etmiyorum malum oyun pahalı hem hileye para vericeksin üzeerine ban yersen bide oyunun parası riske attığına deymez

ya artık zaten eskisi gibi rustta silahlar okadar sekmiyor çoğu silah zatten ip gibi gidiyor
 
disconnect.wtf kullandım ama çok uzun zaman önceydi ama şuanda hile kullanmanı ttavsiye etmiyorum malum oyun pahalı hem hileye para vericeksin üzeerine ban yersen bide oyunun parası riske attığına deymez

ya artık zaten eskisi gibi rustta silahlar okadar sekmiyor çoğu silah zatten ip gibi gidiyor
MP5, THMP dışı hepsi sekiyor recoil control edebilen kişiler vardır elbet
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt