hileden anlamayanlar yorum yapmis, dostum ucretsiz olarak suanda en iyisi swift, ucretli ve undetected olan tek executer ise zenithreis pc için direk exe varmi
swift sitesi atarmisin canimhileden anlamayanlar yorum yapmis, dostum ucretsiz olarak suanda en iyisi swift, ucretli ve undetected olan tek executer ise zenith
swift sitesi atarmisin canim
jjsploitElinde beles executor olan varmi uno dısında
pardon dt ama çalışıyojjsploitLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Bu arada zenithin "Client modification bypass" atrexus leakledi diye su anda velocity, bunni.lol gibi executorlarda da var. Amma yine de banwave de banlanicaksin.hileden anlamayanlar yorum yapmis, dostum ucretsiz olarak suanda en iyisi swift, ucretli ve undetected olan tek executer ise zenith
Ben kendim de kendi hileme yaptim ve 2 gundur ban yemiyorum. Amma yine de banwave de mutalaka herkes ban yicek.Bu arada zenithin "Client modification bypass" atrexus leakledi diye su anda veloctiy, bunni.lol gibi executorlarda da var. Amma yine de banwave de banlanicaksin.
Canim benim zaten ban yedirmeyen executer diye birsey var demedim, Bunni.lol swift ile isbirligini bitirdi ama ayni altyapiyi kullaniyor ve gec update aliyor developerler ilgili degil, velocity ise crash ve aimbot, silent gibi seyler kullandigin zamanda fov circle ekranin disina cikiyor bu sorun benim canimi cok sıkıyor swiftin hem script hub var hemde o tarz sorunlari yok, ama evet bypassi yok.Bu arada zenithin "Client modification bypass" atrexus leakledi diye su anda velocity, bunni.lol gibi executorlarda da var. Amma yine de banwave de banlanicaksin.
Ben kendim de kendi hileme yaptim ve 2 gundur ban yemiyorum. Amma yine de banwave de mutalaka herkes ban yicek.
Swift gibi executorun leaklenmis bypassi kullanmamasi cok garip. Amma soylediklerin dogru. Bu forumda roblox executorlari hakkında bilgili olan başka birisini gormek iyi.Canim benim zaten ban yedirmeyen executer diye birsey var demedim, Bunni.lol swift ile isbirligini bitirdi ama ayni altyapiyi kullaniyor ve gec update aliyor developerler ilgili degil, velocity ise crash ve aimbot, silent gibi seyler kullandigin zamanda fov circle ekranin disina cikiyor bu sorun benim canimi cok sıkıyor swiftin hem script hub var hemde o tarz sorunlari yok, ama evet bypassi yok.