Roblox executor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 2run
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

2run

Gold Üye
Katılım
23 Haz 2025
Mesajlar
270
Beğeniler
18
Elinde beles executor olan varmi uno dısında
 
Kral valla solara kullanıyorum hiç ban yemedim şu ana kadar ama unc si düşük swift 1 2 gün idare eder belki seni
 
hileden anlamayanlar yorum yapmis, dostum ucretsiz olarak suanda en iyisi swift, ucretli ve undetected olan tek executer ise zenith
Bu arada zenithin "Client modification bypass" atrexus leakledi diye su anda velocity, bunni.lol gibi executorlarda da var. Amma yine de banwave de banlanicaksin.

Bu arada zenithin "Client modification bypass" atrexus leakledi diye su anda veloctiy, bunni.lol gibi executorlarda da var. Amma yine de banwave de banlanicaksin.
Ben kendim de kendi hileme yaptim ve 2 gundur ban yemiyorum. Amma yine de banwave de mutalaka herkes ban yicek.
 
Bu arada zenithin "Client modification bypass" atrexus leakledi diye su anda velocity, bunni.lol gibi executorlarda da var. Amma yine de banwave de banlanicaksin.


Ben kendim de kendi hileme yaptim ve 2 gundur ban yemiyorum. Amma yine de banwave de mutalaka herkes ban yicek.
Canim benim zaten ban yedirmeyen executer diye birsey var demedim, Bunni.lol swift ile isbirligini bitirdi ama ayni altyapiyi kullaniyor ve gec update aliyor developerler ilgili degil, velocity ise crash ve aimbot, silent gibi seyler kullandigin zamanda fov circle ekranin disina cikiyor bu sorun benim canimi cok sıkıyor swiftin hem script hub var hemde o tarz sorunlari yok, ama evet bypassi yok.
 
Canim benim zaten ban yedirmeyen executer diye birsey var demedim, Bunni.lol swift ile isbirligini bitirdi ama ayni altyapiyi kullaniyor ve gec update aliyor developerler ilgili degil, velocity ise crash ve aimbot, silent gibi seyler kullandigin zamanda fov circle ekranin disina cikiyor bu sorun benim canimi cok sıkıyor swiftin hem script hub var hemde o tarz sorunlari yok, ama evet bypassi yok.
Swift gibi executorun leaklenmis bypassi kullanmamasi cok garip. Amma soylediklerin dogru. Bu forumda roblox executorlari hakkında bilgili olan başka birisini gormek iyi.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt