roblox executor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 0NR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi


executer istiyorsan bu var api istiyorsan vanity kullan.
ayrıca visual ve swift de güncel ve güzel çalışıyor.

jjsploit ve xeno önermem yorumdakilerin aksine.
 
jjsploit önerilmezde xeno neden önermiyorsunuz hocam
Xeno önceden backdoor atmıştı ama o admin ban yedi. Ayrıca çoğu oyunda detected bir api kullandığı method çok kere fixlendi ve çoğu scripti çalıştıramaz güçsüz kalıyor diğer bedavalara göre. Vanity ve Visual api yi öneriri mdediğim gibi.

Ama tabi kullanıcı tercihi :D
 
Xeno önceden backdoor atmıştı ama o admin ban yedi. Ayrıca çoğu oyunda detected bir api kullandığı method çok kere fixlendi ve çoğu scripti çalıştıramaz güçsüz kalıyor diğer bedavalara göre. Vanity ve Visual api yi öneriri mdediğim gibi.

Ama tabi kullanıcı tercihi :D
Bende sırf bu yüzden bıraktım Xenoyu çoğu oyunda veya tanınmış oyunlarda olsa bazen bazı Scriptler çalışmıyordu bende, daha sonra da Swifte başvurdum hadi Roblox'ta kaç tane oyun varsa %95 falan oyunda çalışıyor scriptleri böyle 500-1000 kullanıcılı oyunlarda nasıl bilmiyorum ama popüler oyunlarda cayır cayır yanıyor.
 


executer istiyorsan bu var api istiyorsan vanity kullan.
ayrıca visual ve swift de güncel ve güzel çalışıyor.

jjsploit ve xeno önermem yorumdakilerin aksine.
ne kadar güvenilir bu github

Xeno önceden backdoor atmıştı ama o admin ban yedi. Ayrıca çoğu oyunda detected bir api kullandığı method çok kere fixlendi ve çoğu scripti çalıştıramaz güçsüz kalıyor diğer bedavalara göre. Vanity ve Visual api yi öneriri mdediğim gibi.

Ama tabi kullanıcı tercihi :D
attıgın dosyayı az bi inceledigimde crypto felan var hocam + dll lere bakınca hay amk hata diye şeyler yazıyor webhook felanda var hiç güven vermiyor sagolasın kullanmıcam bunu :)
 
xeno ile güzel scriptlerin çoğu çalışmıyor. swift kullan.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt