nerdeyse hepsi rat ya temiz zorsadece esp lazım birde ratsız olsun pls![]()
daha yazan olursa bı ıncelerım reis bu executoru eyvallahxeno kullanıyom be executor olarak güzel ama r4t lı mı değilmidir bilmiyorum bayadır kullanıyorum hiç bişey olmadı ve jjsploit gibi ara sıra inject şeyi takılmıyor öneririm
swift bende kullandım baya fakat pek temiz gibi gelmedi banaXeno güzel bir sıkıntı yaşamadım bende, ama artık o bana saçma geldiği için Swift kullanmaya başladım bildiğim kadarıyla Swift her Scripti açıyor oyunlarda falan executor kastırma falan yaşatmıyor. Bir de Velocity var oda güzel ama çok az kullandım, açıkcası hepsi iyi ama bana en yakın Swift geldi.
Valla ben göze alarak şuan kullanıyorum, ama şüphe varsa bi Xeno ve ya Velocity dene bu ikisinden birisini.swift bende kullandım baya fakat pek temiz gibi gelmedi bana
hocam xeno keysiz sizinki keylimi ona göre bende deneyebilirimXeno güzel bir sıkıntı yaşamadım bende, ama artık o bana saçma geldiği için Swift kullanmaya başladım bildiğim kadarıyla Swift her Scripti açıyor oyunlarda falan executor kastırma falan yaşatmıyor. Bir de Velocity var oda güzel ama çok az kullandım, açıkcası hepsi iyi ama bana en yakın Swift geldi.