roblox executor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 0NR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

0NR

Master Üye
Katılım
30 Ocak 2025
Mesajlar
1,224
Beğeniler
249
sadece esp lazım birde ratsız olsun pls :D
 
xeno kullanıyom ben executor olarak güzel ama r4t lı mı değilmidir bilmiyorum bayadır kullanıyorum hiç bişey olmadı ve jjsploit gibi ara sıra inject şeyi takılmıyor öneririm
 
xeno kullanıyom be executor olarak güzel ama r4t lı mı değilmidir bilmiyorum bayadır kullanıyorum hiç bişey olmadı ve jjsploit gibi ara sıra inject şeyi takılmıyor öneririm
daha yazan olursa bı ıncelerım reis bu executoru eyvallah
 
Xeno güzel bir sıkıntı yaşamadım bende, ama artık o bana saçma geldiği için Swift kullanmaya başladım bildiğim kadarıyla Swift her Scripti açıyor oyunlarda falan executor kastırma falan yaşatmıyor. Bir de Velocity var oda güzel ama çok az kullandım, açıkcası hepsi iyi ama bana en yakın Swift geldi.
 
Xeno güzel bir sıkıntı yaşamadım bende, ama artık o bana saçma geldiği için Swift kullanmaya başladım bildiğim kadarıyla Swift her Scripti açıyor oyunlarda falan executor kastırma falan yaşatmıyor. Bir de Velocity var oda güzel ama çok az kullandım, açıkcası hepsi iyi ama bana en yakın Swift geldi.
swift bende kullandım baya fakat pek temiz gibi gelmedi bana
 
Xeno güzel bir sıkıntı yaşamadım bende, ama artık o bana saçma geldiği için Swift kullanmaya başladım bildiğim kadarıyla Swift her Scripti açıyor oyunlarda falan executor kastırma falan yaşatmıyor. Bir de Velocity var oda güzel ama çok az kullandım, açıkcası hepsi iyi ama bana en yakın Swift geldi.
hocam xeno keysiz sizinki keylimi ona göre bende deneyebilirim
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt