- Katılım
- 28 Nis 2024
- Mesajlar
- 5,063
- Beğeniler
- 3,541
O adam harbi niye tutuklandı daha çözemedim de.Zamaninda kendi kullandigim Swift diye bi executor vardi hala aktifse bakabilirsin devlerinden biri tutuklandigi icin down olmustu (free)
O adam harbi niye tutuklandı daha çözemedim de.Zamaninda kendi kullandigim Swift diye bi executor vardi hala aktifse bakabilirsin devlerinden biri tutuklandigi icin down olmustu (free)
Evine baskin atilmisti galiba roblox yuzundenO adam harbi niye tutuklandı daha çözemedim de.
Onun kurucusu vardı bass mıydı neydi hocam eğer onu diyorsanız o şu anda sanırım Velocity'nin ownerı ile çalışıyor ortak olup.Evine baskin atilmisti galiba roblox yuzunden
evet lead devleri bassdi ama o tutuklanmamisti galiba @0x1A2F4 suanda executorlardan kaynakli robloxda banwave'ler basladi kullandigin executordan bagimsiz olarak illa deniyecem diyosan oyunun konseptine gore intetnal/external hileler tercih ederler piyasada istemedigin kadar ext base dolasiyor external cheat ile test dene.Onun kurucusu vardı bass mıydı neydi hocam eğer onu diyorsanız o şu anda sanırım Velocity'nin ownerı ile çalışıyor ortak olup.
Valla inan bana free yok tüm free execler gotten yedi tek sağlam pottasium var oda 1KEvet bende inceledim biraz dediğin gibi client side'da tutulan her şeyin anasını sikiyorlar client side'da tutacağım her özelliği server side ile sorgulatacağım en ufak açık sorun yaratıyormuş çünkü, normalde roblox'u normal oyun olarak oynuyordum fakat oyun geliştirmenin biraz robux kazandırabileceğini düşündüm dünyanın en saçma basit konseptli oyunları bile binlerce kişi tarafından oynanıyor
1 ay once gırıp bakmıstım hala downdu umıdı kesın swıftden zaten hepsı aynı paralı parasız her turlu banlatıyorZamaninda kendi kullandigim Swift diye bi executor vardi hala aktifse bakabilirsin devlerinden biri tutuklandigi icin down olmustu (free)
Burada katılmıyorum hocam. Pottasium’u main hesabımda 4-5 aydır kullanıyorum, hiçbir şey olmadı. Kaç kere ban wave de oldu, keza Volt da öyle.1 ay once gırıp bakmıstım hala downdu umıdı kesın swıftden zaten hepsı aynı paralı parasız her turlu banlatıyor
Wave iyi midir zamaninda synapse x ile yarisiyordu.Burada katılmıyorum hocam. Pottasium’u main hesabımda 4-5 aydır kullanıyorum, hiçbir şey olmadı. Kaç kere ban wave de oldu, keza Volt da öyle.
Not: Paid olarak konuştum.
Wave de idare eder zaten. Discord isimleri water oldu ama her Roblox güncellemesinden sonra en az 4-5 gün, hatta 1 hafta bakıma giriyorlar. Yani şu an çok boş bir executor. Şu an içlerinde en sağlamı Pottasium ve şu an tek çalışan da o. Yani bana soracak olursan değmez.Wave iyi midir zamaninda synapse x ile yarisiyordu.