roblox executor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 0x1A2F4
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

0x1A2F4

Master Üye
Katılım
27 Mar 2023
Mesajlar
979
Beğeniler
405
beyler piyasadaki lua executorların %90'ının içinde sik sik ratlar var kendi oyunumu geliştiriyorum bir kaç test için lua executora ihtiyacım var herhangi bir güvenli bulduğunuz executorun linkini aşağıya bırakır mısınız
 
beyler piyasadaki lua executorların %90'ının içinde sik sik ratlar var kendi oyunumu geliştiriyorum bir kaç test için lua executora ihtiyacım var herhangi bir güvenli bulduğunuz executorun linkini aşağıya bırakır mısınız
paid/free bide oyunun AC'i icin mi deneyecksin
 
free olursa daha iyi evet ac için deneyeceğim bir tane random 13 yaşındaki çocuk gelip sunucumda sik sik lualar basıp milletin oyun zevkini bozmasın diye

konuyla biraz alakasiz zamaninda BYFRON'dan once roblox cheating ile baya ugrasiyordum hicbir sekilde AC'i client-side tutma.Client side %100 sekilde bypasslanabiliyor Kick() falan,hookmetamethod/hookfunction ile.
 
Zamaninda kendi kullandigim Swift diye bi executor vardi hala aktifse bakabilirsin devlerinden biri tutuklandigi icin down olmustu (free)
 
konuyla biraz alakasiz zamaninda BYFRON'dan once roblox cheating ile baya ugrasiyordum hicbir sekilde AC'i client-side tutma.Client side %100 sekilde bypasslanabiliyor Kick() falan,hookmetamethod/hookfunction ile.
Evet bende inceledim biraz dediğin gibi client side'da tutulan her şeyin anasını sikiyorlar client side'da tutacağım her özelliği server side ile sorgulatacağım en ufak açık sorun yaratıyormuş çünkü, normalde roblox'u normal oyun olarak oynuyordum fakat oyun geliştirmenin biraz robux kazandırabileceğini düşündüm dünyanın en saçma basit konseptli oyunları bile binlerce kişi tarafından oynanıyor
 
beyler piyasadaki lua executorların %90'ının içinde sik sik ratlar var kendi oyunumu geliştiriyorum bir kaç test için lua executora ihtiyacım var herhangi bir güvenli bulduğunuz executorun linkini aşağıya bırakır mısınız
piyasadaki çoğu executor şuan çalışmıyor maalsef hiçbiri up yemedi çünkü
 
Evet bende inceledim biraz dediğin gibi client side'da tutulan her şeyin anasını sikiyorlar client side'da tutacağım her özelliği server side ile sorgulatacağım en ufak açık sorun yaratıyormuş çünkü, normalde roblox'u normal oyun olarak oynuyordum fakat oyun geliştirmenin biraz robux kazandırabileceğini düşündüm dünyanın en saçma basit konseptli oyunları bile binlerce kişi tarafından oynanıyor
Yanlis hatirlamiyorsam artik yada yakin zamanda oyun release etmek premium/1000 robux gerektirecek hizli opsan iyi olur
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt