Open Source Roblox Executor

AtakHelikopteri

Platinum Üye
Katılım
14 Ağu 2025
Mesajlar
130
Beğeniler
59
İletişim
Merhaba dostlar,
Roblox için executor yaptım bakarsanız sevinirim open source ama hazır buildlenmiş hali "cicikush\bin\x64\Debug\cicikush.exe" konumunda ve VantaAPI kullanarak yaptım .exe'nin bulunduğu konumda VantaAPI.dll dosyası da var yani "cicikush\bin\x64\Debug\VantaAPI.dll" konumunda. (VantaAPI olmadan çalışmaz)

Menü fotoğrafı:
c8fcfve.png

UNC test:
mhm2t49.png



 
her guncellemede kendınız guncelleyemıyorsanız, apının guncellenmesını beklıyorsanız bos.
 
injectoru yok ben o yuzdenn ext dedim pek bakmadım
 
Merhaba dostlar,
Roblox için executor yaptım bakarsanız sevinirim open source ama hazır buildlenmiş hali "cicikush\bin\x64\Debug\cicikush.exe" konumunda ve VantaAPI kullanarak yaptım .exe'nin bulunduğu konumda VantaAPI.dll dosyası da var yani "cicikush\bin\x64\Debug\VantaAPI.dll" konumunda. (VantaAPI olmadan çalışmaz)

Menü fotoğrafı:
c8fcfve.png

UNC test:
mhm2t49.png



ağlatcan lan beni
 
Merhaba dostlar,
Roblox için executor yaptım bakarsanız sevinirim open source ama hazır buildlenmiş hali "cicikush\bin\x64\Debug\cicikush.exe" konumunda ve VantaAPI kullanarak yaptım .exe'nin bulunduğu konumda VantaAPI.dll dosyası da var yani "cicikush\bin\x64\Debug\VantaAPI.dll" konumunda. (VantaAPI olmadan çalışmaz)

Menü fotoğrafı:
c8fcfve.png

UNC test:
mhm2t49.png



hala calısıyormu
 
Merhaba dostlar,
Roblox için executor yaptım bakarsanız sevinirim open source ama hazır buildlenmiş hali "cicikush\bin\x64\Debug\cicikush.exe" konumunda ve VantaAPI kullanarak yaptım .exe'nin bulunduğu konumda VantaAPI.dll dosyası da var yani "cicikush\bin\x64\Debug\VantaAPI.dll" konumunda. (VantaAPI olmadan çalışmaz)

Menü fotoğrafı:
c8fcfve.png

UNC test:
mhm2t49.png



cano direk src atmadıysan opensource diye paylaşman etik değil
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt