AtakHelikopteri
Platinum Üye
- Katılım
- 14 Ağu 2025
- Mesajlar
- 130
- Beğeniler
- 59
- İletişim

Merhaba dostlar,
Roblox için executor yaptım bakarsanız sevinirim open source ama hazır buildlenmiş hali "cicikush\bin\x64\Debug\cicikush.exe" konumunda ve VantaAPI kullanarak yaptım .exe'nin bulunduğu konumda VantaAPI.dll dosyası da var yani "cicikush\bin\x64\Debug\VantaAPI.dll" konumunda. (VantaAPI olmadan çalışmaz)
Menü fotoğrafı:
UNC test:
Roblox için executor yaptım bakarsanız sevinirim open source ama hazır buildlenmiş hali "cicikush\bin\x64\Debug\cicikush.exe" konumunda ve VantaAPI kullanarak yaptım .exe'nin bulunduğu konumda VantaAPI.dll dosyası da var yani "cicikush\bin\x64\Debug\VantaAPI.dll" konumunda. (VantaAPI olmadan çalışmaz)
Menü fotoğrafı:
UNC test:
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir