reverse engineering hakkında

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan lexonxrd
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
kendi yapmış olduğum basit bi keylogger var. bunu antivirüslerden nasıl gizleyebilirim bilgisi olan yardım edebilrimi
 
merhaba arkadaslar reverse engineeringde kendimi gelistirmek istiyorum fakat türkce kaynak bulamıyorum bu konuda paralı parasız farketmez bildiğiniz türkçe kaynak var mı
Başlangıç için aı ile baslayabilirsin zaten çok detaylı olmayan basit konularda aı çok yardımcı oluyor
 
re sandığınız gibi karmaşık ve çok zor bir şey değil istisnalar harici şu aralar reverse engineerim diye iddia eden kişiler bile ida mcp kullanıyor sizi en zorlayan virtualization olucak kendi pcnizde açmayın undetectable vm kurun vm yakalanmasın her şeyi yaparsınız yakalanmadığınız takdirde snapshot alın her bootta hwidi değiştirin ai ile bir şeyler yapabilirsiniz fakat aiye bağımlı olmayın aiye köle olmayacaksınız aiyi bir araç olarak görüceksiniz yoksa skidden hiç bir farkınız kalmaz ne bir şey öğrenebilirsiniz ne de adam akıllı reverse atabilirsiniz kurslara para vermenize gerek yok tek öğretecekleri şey basit bir pack basılmamış user mode crackmeleri reverse eden orta seviye bir reverserden ders alıcaksınız ve bu hiç bir işinize yaramıycak çünkü adam çok beginner bir şekilde anlatıyor kendiniz dökümantasyonları bulucaksınız
reverse engineeringi hiç hafife almayın aiye bağımlı olmayın bunun üst ligi binary exploitationdur kullandığınız işletim sistemlerini bile reverse edip exploit edecek yer arıyolar ve bunu devletler bile binlerce dolara satın alabiliyor (100k$ 50k$ 500k$ exploite göre değişiyor) ve kendileri kullanmaktan hiç çekinmiyorlar görüp göremeyeceğiniz en sağlam bir lig olabilir o kadar derin bir araştırmayla istikrarla ilerliyorlar ki en sonunda hazır olduğunda tek tıkla ya da siz hiç bir şey yapmadan size yeterli bilgilerle cihazınıza sızmaları an meselesi oluyor o yüzden aiye bağımlı olmayıp devam edin
ya sen ne konuşuyorsun amk hırtosu seni daha açtığın konular githubdan direkt alıntı kerneli bırak usermodeda bir siki beceremedin yarma amk ya :haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha:
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.

lan amına kodumun hırtosu seni yine yakalandın ai kullanma diyip ai kölesi olan hırto
imguide emoji mu kullanılır o aldığın fontu data şeklinde ekleyip font halinde kullanacaksın hırtttttooo

yine yardın amk :kappasmiley::kappasmiley::kappasmiley:

5wv1unk.png
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
vay sherlock seni nasıl anladın olm sizde şizofrenlik falan mı var menüyü bitireyim halledicem zaten hepsini tryhard açık aramaya çalışıyosunuz yine vuramıyosunuz çok masumsunuz la
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
piyasaki en iyi internal cheatı ve hwid spooferi çıkarmışım random biri gelip 'qaqa bu aiqweqw.eqwe.' diye geziniyor çok masum
 
vay sherlock seni nasıl anladın olm sizde şizofrenlik falan mı var menüyü bitireyim halledicem zaten hepsini tryhard açık aramaya çalışıyosunuz yine vuramıyosunuz çok masumsunuz la
piyasaki en iyi internal cheatı ve hwid spooferi çıkarmışım random biri gelip 'qaqa bu aiqweqw.eqwe.' diye geziniyor çok masum
PUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADFHUADFUHADUFH


EN IYI INTERNAL DIYOR MENUYE BAK PATLARSIN AMK BIDE NE HWID SPOOFERI KANKA? SEN VGK AÇIKKEN DRIVER ÇALIŞTIRABILIYOR MUSUN ASLŞDKFASDMFASDF
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt