lexonxrd
Gold Üye
- Katılım
- 27 Ağu 2025
- Mesajlar
- 467
- Beğeniler
- 70
cıkıyorlar hala fud azamanında stealer istiyodu napıyo o hala fud falan istiyodu baya
cıkıyorlar hala fud azamanında stealer istiyodu napıyo o hala fud falan istiyodu baya
İkiside aynı kişi zaten yasin abim sadece ağ üzerinden kırabildiği için tüm programları başka yeteneği yok![]()
Tüh ya kötü olmuşOPGIOGDAHIOPGAOĞHGDAUJKGHIAODGUoadg iq su 3ün altındakiler anlamaz bu espriyi yarıldım amq LŞGJDOIPJJGDSOIGJDOIP

Başlangıç için aı ile baslayabilirsin zaten çok detaylı olmayan basit konularda aı çok yardımcı oluyormerhaba arkadaslar reverse engineeringde kendimi gelistirmek istiyorum fakat türkce kaynak bulamıyorum bu konuda paralı parasız farketmez bildiğiniz türkçe kaynak var mı
re sandığınız gibi karmaşık ve çok zor bir şey değil istisnalar harici şu aralar reverse engineerim diye iddia eden kişiler bile ida mcp kullanıyor sizi en zorlayan virtualization olucak kendi pcnizde açmayın undetectable vm kurun vm yakalanmasın her şeyi yaparsınız yakalanmadığınız takdirde snapshot alın her bootta hwidi değiştirin ai ile bir şeyler yapabilirsiniz fakat aiye bağımlı olmayın aiye köle olmayacaksınız aiyi bir araç olarak görüceksiniz yoksa skidden hiç bir farkınız kalmaz ne bir şey öğrenebilirsiniz ne de adam akıllı reverse atabilirsiniz kurslara para vermenize gerek yok tek öğretecekleri şey basit bir pack basılmamış user mode crackmeleri reverse eden orta seviye bir reverserden ders alıcaksınız ve bu hiç bir işinize yaramıycak çünkü adam çok beginner bir şekilde anlatıyor kendiniz dökümantasyonları bulucaksınız
ya sen ne konuşuyorsun amk hırtosu seni daha açtığın konular githubdan direkt alıntı kerneli bırak usermodeda bir siki beceremedin yarma amk yareverse engineeringi hiç hafife almayın aiye bağımlı olmayın bunun üst ligi binary exploitationdur kullandığınız işletim sistemlerini bile reverse edip exploit edecek yer arıyolar ve bunu devletler bile binlerce dolara satın alabiliyor (100k$ 50k$ 500k$ exploite göre değişiyor) ve kendileri kullanmaktan hiç çekinmiyorlar görüp göremeyeceğiniz en sağlam bir lig olabilir o kadar derin bir araştırmayla istikrarla ilerliyorlar ki en sonunda hazır olduğunda tek tıkla ya da siz hiç bir şey yapmadan size yeterli bilgilerle cihazınıza sızmaları an meselesi oluyor o yüzden aiye bağımlı olmayıp devam edin













yeaya sen ne konuşuyorsun amk hırtosu seni daha açtığın konular githubdan direkt alıntı kerneli bırak usermodeda bir siki beceremedin yarma amk ya![]()



vay sherlock seni nasıl anladın olm sizde şizofrenlik falan mı var menüyü bitireyim halledicem zaten hepsini tryhard açık aramaya çalışıyosunuz yine vuramıyosunuz çok masumsunuz la
PUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADUHAUHADUFHAUDFHUADFHUADFHUADFUHADUFHpiyasaki en iyi internal cheatı ve hwid spooferi çıkarmışım random biri gelip 'qaqa bu aiqweqw.eqwe.' diye geziniyor çok masum