reverse engineering hakkında

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan lexonxrd
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Türkçe kaynak fazla yok mecbur yabancıları kullanman lazım
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
re sandığınız gibi karmaşık ve çok zor bir şey değil istisnalar harici şu aralar reverse engineerim diye iddia eden kişiler bile ida mcp kullanıyor sizi en zorlayan virtualization olucak kendi pcnizde açmayın undetectable vm kurun vm yakalanmasın her şeyi yaparsınız yakalanmadığınız takdirde snapshot alın her bootta hwidi değiştirin ai ile bir şeyler yapabilirsiniz fakat aiye bağımlı olmayın aiye köle olmayacaksınız aiyi bir araç olarak görüceksiniz yoksa skidden hiç bir farkınız kalmaz ne bir şey öğrenebilirsiniz ne de adam akıllı reverse atabilirsiniz kurslara para vermenize gerek yok tek öğretecekleri şey basit bir pack basılmamış user mode crackmeleri reverse eden orta seviye bir reverserden ders alıcaksınız ve bu hiç bir işinize yaramıycak çünkü adam çok beginner bir şekilde anlatıyor kendiniz dökümantasyonları bulucaksınız
 
@L3G ve @Begin bu konuda uzmanlar eğer %50 %50 l0g vereceksen adamlara sana free anlatırlar diye düşünüyorum bence dmden yazarsan anlaşmayı kabul ederler.
OP:DGIOGDAHIOPGAOĞHGDAUJKGHIAODGUoadg iq su 3ün altındakiler anlamaz bu espriyi yarıldım amq LŞGJDOIPJJGDSOIGJDOIP
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
reverse engineeringi hiç hafife almayın aiye bağımlı olmayın bunun üst ligi binary exploitationdur kullandığınız işletim sistemlerini bile reverse edip exploit edecek yer arıyolar ve bunu devletler bile binlerce dolara satın alabiliyor (100k$ 50k$ 500k$ exploite göre değişiyor) ve kendileri kullanmaktan hiç çekinmiyorlar görüp göremeyeceğiniz en sağlam bir lig olabilir o kadar derin bir araştırmayla istikrarla ilerliyorlar ki en sonunda hazır olduğunda tek tıkla ya da siz hiç bir şey yapmadan size yeterli bilgilerle cihazınıza sızmaları an meselesi oluyor o yüzden aiye bağımlı olmayıp devam edin
 
reverse engineeringi hiç hafife almayın aiye bağımlı olmayın bunun üst ligi binary exploitationdur kullandığınız işletim sistemlerini bile reverse edip exploit edecek yer arıyolar ve bunu devletler bile binlerce dolara satın alabiliyor (100k$ 50k$ 500k$ exploite göre değişiyor) ve kendileri kullanmaktan hiç çekinmiyorlar görüp göremeyeceğiniz en sağlam bir lig olabilir o kadar derin bir araştırmayla istikrarla ilerliyorlar ki en sonunda hazır olduğunda tek tıkla ya da siz hiç bir şey yapmadan size yeterli bilgilerle cihazınıza sızmaları an meselesi oluyor o yüzden aiye bağımlı olmayıp devam edin
tesekkur ederim size ulasabilecegim bir discord adresi var mı
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
zamanında stealer istiyodu napıyo o hala fud falan istiyodu baya
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt