kafana göre executer alıp 5dkda sunucularda silah basmak diye birşey olsaydı anticheatler binlerce lira olmazdı zaten, herhangi bi hile alıp ertesi gün sunucuda milyoner olmayı bekleme özellikle waveshield çıkmışken bu her sunucuda mümkün değil malesef.Sunucuda kullanılan scriptler key'e bağlanıp bağlanmaması serverside olması bla bla gibi bir çok seçenek var göz önünde bulundurman gereken.Ama illaha diyorsan paralı lua'lar var macho için onlar bile şuan waveshield anticheat kullanılmaya başlandığı için lua'ları geliştirmeyi bıraktı