redengine Phaze yardım

fedorplaton

Yeni Üye
Katılım
2 Şub 2025
Mesajlar
5
Beğeniler
3
Selam dostlar, redengine ve phaze menu (nexus) satın aldım ama bir türlü olarak fivem'de trigger event kullanıp para basamadım yardımcı olabilecek var mı ?
 
Selam dostlar, redengine ve phaze menu (nexus) satın aldım ama bir türlü olarak fivem'de trigger event kullanıp para basamadım yardımcı olabilecek var mı ?
phaze menu artık fazla bir işe yaramıyor red engine ise safe evente dahi takılıyor macho kullanmanı tavsyie ederim eğer lua bilgin var ise serverside spoof yaparak istediğin eventi triggerlayabilirsin örneğin: marketten telefon aldım buyItem triggeri yerine blabla triggerini çağırdım sunucudan geliyor gibi spoof kodlaman lazım
 
phaze menu artık fazla bir işe yaramıyor red engine ise safe evente dahi takılıyor macho kullanmanı tavsyie ederim eğer lua bilgin var ise serverside spoof yaparak istediğin eventi triggerlayabilirsin örneğin: marketten telefon aldım buyItem triggeri yerine blabla triggerini çağırdım sunucudan geliyor gibi spoof kodlaman lazım
dostum yanıtın için teşekkür ederim ama malasef ki lua bilgim yok macho satın alırsam yine de mi halledemem başka çözümü yok mu acaba ?
 
dostum yanıtın için teşekkür ederim ama malasef ki lua bilgim yok macho satın alırsam yine de mi halledemem başka çözümü yok mu acaba ?
kafana göre executer alıp 5dkda sunucularda silah basmak diye birşey olsaydı anticheatler binlerce lira olmazdı zaten, herhangi bi hile alıp ertesi gün sunucuda milyoner olmayı bekleme özellikle waveshield çıkmışken bu her sunucuda mümkün değil malesef.Sunucuda kullanılan scriptler key'e bağlanıp bağlanmaması serverside olması bla bla gibi bir çok seçenek var göz önünde bulundurman gereken.Ama illaha diyorsan paralı lua'lar var macho için onlar bile şuan waveshield anticheat kullanılmaya başlandığı için lua'ları geliştirmeyi bıraktı
 
kafana göre executer alıp 5dkda sunucularda silah basmak diye birşey olsaydı anticheatler binlerce lira olmazdı zaten, herhangi bi hile alıp ertesi gün sunucuda milyoner olmayı bekleme özellikle waveshield çıkmışken bu her sunucuda mümkün değil malesef.Sunucuda kullanılan scriptler key'e bağlanıp bağlanmaması serverside olması bla bla gibi bir çok seçenek var göz önünde bulundurman gereken.Ama illaha diyorsan paralı lua'lar var macho için onlar bile şuan waveshield anticheat kullanılmaya başlandığı için lua'ları geliştirmeyi bıraktı
wentra.lua hariç :)

 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt