Skillerini ranklara göremi ölçüyorsun
@Fr0Muu bu adam forumda görebilceğin en yetenekli reverserlerden biri ancak ranki yok, ek olarak RikaPy gerçekten üst düzey bir koruma düz ehe ben reverserim ehe ben sunu bi kirim ehe
diyebilceğin bir obfuscatorde değil, bu gune kadar RikaPy dısında tüm obfuscatorlerinizin içinden geçtim ondan bu acı heralde