open source rat katmak?

edebiyatsiz

Efsane Üye
Katılım
18 Nis 2025
Mesajlar
3,916
Beğeniler
2,351
İletişim
forumda biri ad vermıyım gitmiş open source içine encrypted webhook katmış buildleyince otomatik bilgileriniz düşüyor bence çok saçma o open src içine bakmadan kım buildlicek ne hıyarlar var siz bu konu hakkında ne dusunuyorsunuz open sourceye rat katınca ne hisseti
ve eleman 10 hesapları banlandı perma
 

image.png
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
forumda biri ad vermıyım gitmiş open source içine encrypted webhook katmış buildleyince otomatik bilgileriniz düşüyor bence çok saçma o open src içine bakmadan kım buildlicek ne hıyarlar var siz bu konu hakkında ne dusunuyorsunuz open sourceye rat katınca ne hisseti
ve eleman 10 hesapları banlandı perma

xd
 
tüm open src lerde var aq aynı olay iyi temizleyin buildlemeden once
 
forumda biri ad vermıyım gitmiş open source içine encrypted webhook katmış buildleyince otomatik bilgileriniz düşüyor bence çok saçma o open src içine bakmadan kım buildlicek ne hıyarlar var siz bu konu hakkında ne dusunuyorsunuz open sourceye rat katınca ne hisseti
ve eleman 10 hesapları banlandı perma

Lucky ware de oyle zaten buildlemeden once incelemek lazim
 
forumda biri ad vermıyım gitmiş open source içine encrypted webhook katmış buildleyince otomatik bilgileriniz düşüyor bence çok saçma o open src içine bakmadan kım buildlicek ne hıyarlar var siz bu konu hakkında ne dusunuyorsunuz open sourceye rat katınca ne hisseti
ve eleman 10 hesapları banlandı perma

Gereğinin yapılması lazım.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt