forumda biri ad vermıyım gitmiş open source içine encrypted webhook katmış buildleyince otomatik bilgileriniz düşüyor bence çok saçma o open src içine bakmadan kım buildlicek ne hıyarlar var siz bu konu hakkında ne dusunuyorsunuz open sourceye rat katınca ne hisseti
ve eleman 10 hesapları...