bbArtık foruma veda ediyorum, eklemek istediğim birkaç şey var;
- Ürünlerimin tanınması ve güvenilirlik kazanmak amacıyla dağıttıyım free keyler başıma büyük felaketler açtı. Forumda bana bazıları ağa paşa abi çekerken keyleri bitince veya winstreak&kd her el 44-45 kill alıp ban yiyince arkadaşlar beni dibe çektiler.
- Karalamalar yapıldı iftiralar atıldı
- Websiteme DDOS saldırıları yapıldı,index atıldı.
- Tüm bunlar yaşanırken adminler desteğini esirgemedi fakat ben artık bu forumdaki forum kültüründen yoksun aşağılık insanlara katlanamıyorum.
- Satışlarımı tamamen durdurdum, zaten free keylerin dışında 3 adet satışım olmuştu aktif olarak ürünlerini kullanmaktalar.
- Başından sonuna herşeyi A dan Z ye kayıtlı tutarak ürünlerimin arkasında oldum. Kimse bana iftira yediremedi ama ben bununla uğraşacak vaktimin olduğunu sanmıyorum.
- Sadece dostlarım MAJ0R ve Lux Cheats ve adminlerden Genisys'e teşekkürlerimi sunarım, ben aranızda olmayacağımdan son derece mutluyum sizde çok sevinirsiniz. Yanımda bana destek olan herkese hoşçakalın diyorum.
Artık foruma veda ediyorum, eklemek istediğim birkaç şey var;
- Ürünlerimin tanınması ve güvenilirlik kazanmak amacıyla dağıttıyım free keyler başıma büyük felaketler açtı. Forumda bana bazıları ağa paşa abi çekerken keyleri bitince veya winstreak&kd her el 44-45 kill alıp ban yiyince arkadaşlar beni dibe çektiler.
- Karalamalar yapıldı iftiralar atıldı
- Websiteme DDOS saldırıları yapıldı,index atıldı.
- Tüm bunlar yaşanırken adminler desteğini esirgemedi fakat ben artık bu forumdaki forum kültüründen yoksun aşağılık insanlara katlanamıyorum.
- Satışlarımı tamamen durdurdum, zaten free keylerin dışında 3 adet satışım olmuştu aktif olarak ürünlerini kullanmaktalar.
- Başından sonuna herşeyi A dan Z ye kayıtlı tutarak ürünlerimin arkasında oldum. Kimse bana iftira yediremedi ama ben bununla uğraşacak vaktimin olduğunu sanmıyorum.
- Sadece dostlarım MAJ0R ve Lux Cheats ve adminlerden Genisys'e teşekkürlerimi sunarım, ben aranızda olmayacağımdan son derece mutluyum sizde çok sevinirsiniz. Yanımda bana destek olan herkese hoşçakalın diyorum.
siteni korusaydın kardeşim napalım millet senle uğraştıysa adminler bide çileni mi çekicekArtık foruma veda ediyorum, eklemek istediğim birkaç şey var;
- Ürünlerimin tanınması ve güvenilirlik kazanmak amacıyla dağıttıyım free keyler başıma büyük felaketler açtı. Forumda bana bazıları ağa paşa abi çekerken keyleri bitince veya winstreak&kd her el 44-45 kill alıp ban yiyince arkadaşlar beni dibe çektiler.
- Karalamalar yapıldı iftiralar atıldı
- Websiteme DDOS saldırıları yapıldı,index atıldı.
- Tüm bunlar yaşanırken adminler desteğini esirgemedi fakat ben artık bu forumdaki forum kültüründen yoksun aşağılık insanlara katlanamıyorum.
- Satışlarımı tamamen durdurdum, zaten free keylerin dışında 3 adet satışım olmuştu aktif olarak ürünlerini kullanmaktalar.
- Başından sonuna herşeyi A dan Z ye kayıtlı tutarak ürünlerimin arkasında oldum. Kimse bana iftira yediremedi ama ben bununla uğraşacak vaktimin olduğunu sanmıyorum.
- Sadece dostlarım MAJ0R ve Lux Cheats ve adminlerden Genisys'e teşekkürlerimi sunarım, ben aranızda olmayacağımdan son derece mutluyum sizde çok sevinirsiniz. Yanımda bana destek olan herkese hoşçakalın diyorum.